načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Business strategie. Krok za krokem – Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa

Business strategie. Krok za krokem
-7%
sleva

Kniha: Business strategie. Krok za krokem
Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  390 Kč 363
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 176
Rozměr: 24 cm
Úprava: xv, 159 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Datum vydání: 05.02.2013
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2013
ISBN: 978-80-7400-455-1
EAN: 9788074004551
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze stanovit dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lze i lépe předvídat možná rizika. Systematicky získané analytické informace mohou být užitečné také ve fázi návrhu, zdůvodňování, schvalování, prosazování a naplňování strategií, tedy v tzv. procesu strategického řízení.  (krok za krokem)

Předmětná hesla
Strategický management – metodologie
Kniha je zařazena v kategoriích
Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa - další tituly autora:
Rodinné podnikání Rodinné podnikání
Strategický marketing.Teorie pro praxi Strategický marketing.Teorie pro praxi
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Strategické řízení firemních informací Strategické řízení firemních informací
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání
IS-IT strategie - krok za krokem IS-IT strategie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist