načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Business strategie. Krok za krokem – Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa

Business strategie. Krok za krokem
-7%
sleva

Kniha: Business strategie. Krok za krokem
Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa

Podstata strategického řízení, obsah a zásady realizace business strategie. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  390 Kč 363
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 176
Rozměr: 24 cm
Úprava: xv, 159 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Datum vydání: 05.02.2013
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2013
ISBN: 978-80-7400-455-1
EAN: 9788074004551
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Podstata strategického řízení, obsah a zásady realizace business strategie.

Popis nakladatele

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze stanovit dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lze i lépe předvídat možná rizika. Systematicky získané analytické informace mohou být užitečné také ve fázi návrhu, zdůvodňování, schvalování, prosazování a naplňování strategií, tedy v tzv. procesu strategického řízení.  (krok za krokem)

Předmětná hesla
Strategický management – metodologie
Kniha je zařazena v kategoriích
Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan Mathauser; Ondřej Valsa - další tituly autora:
Strategický marketing Strategický marketing
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Business plán. Krok za krokem Business plán. Krok za krokem
Strategické řízení firemních informací Strategické řízení firemních informací
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
IS/IT strategie - krok za krokem IS/IT strategie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.