načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Business plán. Krok za krokem – Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelková

Business plán. Krok za krokem
-1%
sleva

Kniha: Business plán. Krok za krokem
Autor: Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelková

Průvodce vytvářením business plánu. Příručka. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  490 Kč 485
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
16,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6% 40%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: C.H.Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 240
Rozměr: 240x165
Úprava: xvii, 211 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2014
EAN: 9788074005114
Popis / resumé

Průvodce vytvářením business plánu. Příručka.

Popis nakladatele

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu.Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.Obsah:1. Úvod do problematiky2. Business plány a jejich role v podnikání3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy4. Jak při zpracování business plánu postupovat5. Příklady a případové studieKniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků. (krok za krokem)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelková - další tituly autora:
Strategický marketing Strategický marketing
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
Strategické řízení Strategické řízení
 
Ke knize "Business plán. Krok za krokem" doporučujeme také:
Podnikatelský plán a strategie Podnikatelský plán a strategie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.