
sleva
Kniha:
Business plán. Krok za krokem
Autor:
Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelková

Nakladatelství: | C.H.Beck |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 240 |
Rozměr: | 240x165 |
Úprava: | xvii, 211 stran: ilustrace |
Vydání: | Vyd. 1. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
Vazba: | brožovaná |
Nakladatelské údaje: | V Praze, C.H. Beck, 2014 |
EAN: | 9788074005114 |
Průvodce vytvářením business plánu. Příručka.
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu.Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.Obsah:1. Úvod do problematiky2. Business plány a jejich role v podnikání3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy4. Jak při zpracování business plánu postupovat5. Příklady a případové studieKniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků. (krok za krokem)
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Strategický management
Katalog předmětový > P > Podnikatelské projekty
Katalog vybraných autorů > F > Ficbauer – Jiří Ficbauer
Katalog vybraných autorů > Č > Červený – Radim Červený
Katalog vybraných autorů > H > Hanzelková – Alena Hanzelková
Katalog nakladatelství > C > C. H. Beck

Hanzelková, Alena; Keřkovský, Miloslav; Odehnalová, Dana; Vykypěl, Oldřich
Cena: 436 Kč

Hanzelková, Alena; Keřkovský, Miloslav; Mathauser, Milan; Valsa, Ondřej
Cena: 363 Kč

Červený, Radim; Hanzelková, Alena; Keřkovský, Miloslav
Cena: 456 Kč

Srpová, Jitka; Svobodová, Ivana; Skopal, Pavel; Orlík, Tomáš
Cena: 220 Kč