

sleva
Kniha:
Blázinec v Silicon Valley
Autor:
Antonio García Martínez
Podtitul: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Ihned také k odběru: Ostrava

Nakladatelství: | » BIZBOOKS |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2017 |
Počet stran: | 432 |
Rozměr: | 145 x 205 mm |
Vydání: | 1. vydání |
Spolupracovali: | překlad: Vladimír Fuksa |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Vazba: | brožovaná lepená |
Novinka týdne: | 2017-11 |
Datum vydání: | 11. 3. 2017 |
ISBN: | 9788026505815 |
EAN: | 9788026505815 |
Svět sociálních sítí, online technologií a digitálních firem sídlících v kalifornském Silicon Valley často poněkud postrádá řád a kontrolu. Mnohdy v něm však vznikají novinky s globálním dosahem. Kniha psaná přímým účastníkem nám umožňuje nahlédnout do prostředí, kde permanentně zuří nelítostný boj o moc a úspěch na trhu, prostředí, kde je občas možno i pohádkově zbohatnout, ale častěji spíše na celé čáře zkrachovat. Vzpomínky bývalého manažera Facebooku, poradce Twitteru a zakladatele vlastní firmy AdGrok líčí každodenní život a práci v prostředí současných digitálních firem a technologií.
Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě!
Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, kalifornském údolí plném mladých lidí z celého světa s touhami zlatokopů? Kniha otevřeně popisuje divoké zábavy, obchodní tajemství a hru o moc vizionářů, mrzoutů, sociopatů, oportunistů, náhodných turistů i nelítostných vydělávačů peněz, kteří náš svět převracejí naruby. Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a technologií. Do světa, kde se dějí věci, které jsou na hraně nebo už za hranou všeho a přitom tyhle společnosti a jejich nápady přetvářejí náš každodenní život.
Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času.
Zaměstnanci jsou lidé, kteří mají víc času než peněz.
Podnikatelé jsou svůdníci mezi nimi.
Marketing je jako sex: jenom zoufalci za něj platí.
To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley!
„Ostré jako břitva... Nejzábavnější kniha o byznysu, kterou jsem letos četl... Určitě se najdou lidé, kterým se kniha nebude líbit – a to je právě jedna z věcí, proč je to tak skvělé čtení.“
- Andrew Ross Sorkin, New York Times
„Některé knihy jsou tak dobré, že bychom je neměli přehlédnout... García Martínez ve své knize vypráví jako očitý svědek vše – od uhozených historek po kulturní tajemství některých nejmocnějších a nejvlivnějších firem v Americe.“
- The Atlantic
„Povinná četba pro každého snílka o vlastním startupu. Lákavá i krutá realita zároveň, podaná způsobem, že si snad ještě začnete vážit svého místa v nudném korporátu."
– Ondřej Gálik, šéf mobilního bankovnictví a content marketingu České spořitelny
(rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost)Sociální média
Sociální marketing
Internetový marketing
Digitální média – Spojené státy americké – 21. století
internetový průmysl – Spojené státy americké – 21. století
Marketingový management – Spojené státy americké – 21. století
Santa Clara Valley (Kalifornie : údolí)
Knihovna světového byznysu
Marketing a prodej