načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí – Jiří Fotr; Lenka Švecová; autorov kolektív

B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
-7%
sleva

Kniha: B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
Autor: Jiří Fotr; Lenka Švecová; autorov kolektív

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních ... (celý popis)
221
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 5.12.2005
Počet stran: 186
Rozměr: 165x235
Úprava: 186 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 978-80-8641-994-7
EAN: 9788086419947
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích. (strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketingová komunikace v místě prodeje Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský Daniel, kolektiv a
Cena: 421 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský Daniel, kolektiv
Cena: 421 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský Daniel, kolektiv
Cena: 424 Kč
O prostoru korupčních příležitostí O prostoru korupčních příležitostí
Dvořáková Vladimíra
Cena: 328 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.