načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí - Jiří Fotr; Lenka Švecová; autorov kolektív

B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
-7%
sleva

Kniha: B to B marketing Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
Autor: ; ;

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 5.12.2005
Počet stran: 186
Rozměr: 165x235
Úprava: 186 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 978-80-8641-994-7
EAN: 9788086419947
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B to B trzích. (strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Marketingová komunikace v místě prodeje Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský Daniel, kolektiv
Cena: 441 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský Daniel, kolektiv a
Cena: 375 Kč
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1113 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist