načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Autoevaluace v MŠ – Zora Syslová; Lucie Štěpánková;

Autoevaluace v MŠ
-15%
sleva

Kniha: Autoevaluace v MŠ
Autor: Zora Syslová; Lucie Štěpánková;

Charakteristika autoevaluačních procesů s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání.
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  279 Kč 237
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 178
Rozměr: 229 x 157 x 12 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 11. 10. 2012
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2012
ISBN: 978-80-262-0183-0
EAN: 9788026201830
Popis / resumé

Charakteristika autoevaluačních procesů s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání.

Popis nakladatele

Cesta ke kvalitě vzdělávání (cesta ke kvalitě vzdělávání)

Další popis

Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV.

Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká. PhDr. Zora Syslová, Ph.D. pracovala v letech 1992–2009 jako ředitelka MŠ v Brně, je odbornou asistentkou na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně. Působí jako lektorka školicích středisek NIDV, PC, SSŠ, TSM Vyškov, Verlag Dashöfer atd., je členkou výboru Asociace předškolního vzdělávání a garantkou příkladů dobré praxe v projektu Cesta ke kvalitě (CZ.07/4.1.00/06.0014.)

Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV. Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká. PhDr. Zora Syslová, Ph.D. pracovala v letech 1992–2009 jako ředitelka MŠ v Brně, je odbornou asistentkou na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně. Působí jako lektorka školicích středisek NIDV, PC, SSŠ, TSM Vyškov, Verlag Dashöfer atd., je členkou výboru Asociace předškolního vzdělávání a garantkou příkladů dobré praxe v projektu Cesta ke kvalitě (CZ.07/4.1.00/06.0014.)


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zora Syslová; Lucie Štěpánková; - další tituly autora:
Péče a vzdělávání dětí v raném věku Péče a vzdělávání dětí v raném věku
Individualizace v mateřské škole Individualizace v mateřské škole
Pedagogická diagnostika v MŠ -- Práce s portfoliem dítěte Pedagogická diagnostika v MŠ
Didaktika mateřské školy Didaktika mateřské školy
 (e-book)
Didaktika mateřské školy Didaktika mateřské školy
 
Ke knize "Autoevaluace v MŠ" doporučujeme také:
Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ Kvalita, strategie a efektivita řízení v MŠ
Vzdělávání v mateřské škole -- Školní a třídní vzdělávací program Vzdělávání v mateřské škole
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
Dítě a mateřská škola -- Co by měli rodiče znát, učitelé respektovat a rozvíjet, 2., rozšířené a aktualizované vydání Dítě a mateřská škola
Školka plná zábavy Školka plná zábavy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.