načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Angličtina 2 -- učebnice – Dagmar Chroboková

Angličtina 2 -- učebnice

Kniha: Angličtina 2
Autor: Dagmar Chroboková
Podtitul: učebnice

- Cílem řady učebnic je umožnit žákům našeho jazykového prostředí snadný vstup do cizího jazyka a naučit je komunikovat v něm. Učebnice vycházejí ze zkušeností autorky s výukou ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  220
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Tobiáš
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 100
Rozměr: 285,0x215,0x10,0 mm
Úprava: sv.: ilustrace (některé barevné), noty
Vydání: 2., upr. vyd.
Hmotnost: 0,308kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Nakladatelské údaje: Havlíčkův Brod, Tobiáš, 2006-
ISBN: 978-80-7311-102-1
EAN: 9788073111021
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Cílem řady učebnic je umožnit žákům našeho jazykového prostředí snadný vstup do cizího jazyka a naučit je komunikovat v něm. Učebnice vycházejí ze zkušeností autorky s výukou dětí s SPU na 1. stupni ZŠ, ale jsou vhodné i pro žáky začátečníky. Slouží současně jako pracovní sešit, zpěvník i slovník. Veškeré dialogy a některá cvičení jsou namluvena rodilými mluvčími na CD. Ta dále obsahují všechny písničky (nazpívané chlapeckým sborem Boni pueri) a slovní zásobu. Knihy jsou doplněny metodickými příručkami, interaktivními cvičeními i obrázkovými slovníky.

(určeno začátečníkům ml. šk. věku a dětem s poruchami učení)

(učebnice angličtiny pro 1. stupeň ZŠ = učebnica angličtiny pre 1. stupeň ZŠ)
Další popis

Vhodné i pro výuku dětí s vývojovými poruchami učení.

Očekávané výstupy a obsah učiva řady učebnic odpovídají rámcově vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání.

Publikace odrážejí i bohaté didaktické zkušenosti autorky s výukou dětí s SPU, a zvládají je i slabší žáci.

Záměrem učebnic Angličtina 1, 2, 3 je naučit děti komunikovat v cizím jazyce a pochopit základní zákonitosti a funkce cizího jazyka. Tohoto cíle by měli žáci i učitelé dosáhnout nenásilnou a zábavnou formou.

Učivo je vždy řazeno do 10 kapitol, každému měsíci školního roku odpovídá jedna. Kapitola vždy obsahuje jednoduchý tematický celek, který je doplněn gramatickými jevy. Témata jsou volena přiměřeně věku dětí. Učebnice jsou koncipovány tak, aby si děti osvojily další konverzační okruhy a gramatické jevy. K většině tématických celků je přiřazena písnička nazpívaná dětským sborem Boni Pueri, která s daným tématem nějak souvisí. Učebnice slouží zároveň jako pracovní sešit, zpěvník i slovník. Barevné ilustrace jsou na úvodních dvojstranách kapitol, další ilustrace jsou černobílé, což dává prostor a možnost žákům, stát se spolutvůrcem vlastní učebnice. Knihy obsahují spoustu námětů na samostatnou práci žáků, procvičují gramatické jevy, vedou žáky ke vzájemné komunikaci. Knihy jsou doplněny soubory pexes s obrázkovými slovníky a metodickými příručkami, ve kterých najdete možnosti práce s jednotlivými cvičeními, návody na herní činnosti při výuce, testové materiály a návrhy na zpracování jednoduchých projektů.

Učebnice má schvalovací doložku MŠMT ČR.


Vhodné i pro výuku dětí s vývojovými poruchami učení. Očekávané výstupy a obsah učiva řady učebnic odpovídají rámcově vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání. Publikace odrážejí i bohaté didaktické zkušenosti autorky s výukou dětí s SPU, a zvládají je i slabší žáci. Záměrem učebnic Angličtina 1, 2, 3 je naučit děti komunikovat v cizím jazyce a pochopit základní zákonitosti a funkce cizího jazyka. Tohoto cíle by měli žáci i učitelé dosáhnout nenásilnou a zábavnou formou. Učivo je vždy řazeno do 10 kapitol, každému měsíci školního roku odpovídá jedna. Kapitola vždy obsahuje jednoduchý tematický celek, který je doplněn gramatickými jevy. Témata jsou volena přiměřeně věku dětí. Učebnice jsou koncipovány tak, aby si děti osvojily další konverzační okruhy a gramatické jevy. K většině tématických celků je přiřazena písnička nazpívaná dětským sborem Boni Pueri, která s daným tématem nějak souvisí. Učebnice slouží zároveň jako pracovní sešit, zpěvník i slovník. Barevné ilustrace jsou na úvodních dvojstranách kapitol, další ilustrace jsou černobílé, což dává prostor a možnost žákům, stát se spolutvůrcem vlastní učebnice. Knihy obsahují spoustu námětů na samostatnou práci žáků, procvičují gramatické jevy, vedou žáky ke vzájemné komunikaci. Knihy jsou doplněny soubory pexes s obrázkovými slovníky a metodickými příručkami, ve kterých najdete možnosti práce s jednotlivými cvičeními, návody na herní činnosti při výuce, testové materiály a návrhy na zpracování jednoduchých projektů. Učebnice má schvalovací doložku MŠMT ČR.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Dagmar Chroboková - další tituly autora:
Angličtina 1 -- učebnice Angličtina 1
Angličtina 1 - zvukové CD Angličtina 1
Angličtina 1 - učebnice interaktivní DVD Angličtina 1
Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 1. Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 1.
Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 1. díl Český jazyk 3. ročník Pracovní sešit 1. díl
Pravopisné křižovatky -- Pravopis 1. díl Pravopisné křižovatky
 
Ke knize "Angličtina 2 -- učebnice" doporučujeme také:
Angličtina 3 - učebnice angličtiny pro 1. stupeň ZŠ Angličtina 3
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

2

CONTENTS

SEPTEMBER ..School, timetable .. Verb to have ............................................................ 4

OCTOBER .......Time ........................ Present simple ....................................................... 16

NOVEMBER ...Professions ............ Present simple – questions .................................. 28

DECEMBER ....Christmas wishes .. Present simple - revision ...................................... 40

JANUARY ......At the doctor ́s ....... Modal verb – must/need not ................................ 52

FEBRUARY ....Winter sports ......... To be – past simple ............................................... 64

MARCH ...........Weather .................. Adverbs comparison – big, bigger, the biggest ..... 76

APRIL ..............Animals .................. Adverbs comparison – long adjectives.................. 88

MAY .................In the restaurant .... Future tense ......................................................... 100

JUNE ...............Travelling ................ Review ................................................................. 112

SUMMARY .................................................................................................................... 124

Vocabulary ........................................................................................................................ 128

Introductory Course of English, Part 3

also suitable for children with learning disabilities

Učebnice angličtiny pro 1. stupeň ZŠ, 3. díl.

Vhodná i pro výuku dětí s vývojovými poruchami učení.

Učebnica angličtiny pre 1. stupeň ZŠ, 3. diel.

Je vhodná aj pre výučbu deťí so špecifickými poruchami učenia.

Recenze: Mgr. Helena Břízová, Mgr. Dana Krajčovičová, Mgr. Helena Wdowyczinová,

Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc.

Odborná jazyková spolupráce: Mgr. Věra Topilová

Schválilo MŠMT č.j. 16 001/2005-22 dne 17. června 2006 k zařazení do seznamu učebnic

pro základní školy jako součást ucelené řady učebnic pro vyučovací předmět anglický

jazyk s dobou platnosti šesti let.

Odporúčané Ministerstvom školstva SR.

© Mgr. Dagmar Chroboková, 2006

Illustrations © Kristýna Pochobradská, 2006

© Tobiáš, 2006

2

nd

edition, 2011

ISBN 80-7311-084-9


64 SIxTy-FOuR

F EBRUARY Who was the winner?

Where were you during the spring holidays? Sue: Were you in the mountains during the spring holidays? Ben: Yes, I was there with my parents. We were in the High Tatras. I was

on ski-lifts almost every day. And where were you? Sue: I was not in the mountains, because we were at the Ice-hockey World

Championships in Vienna for the whole spring holidays. Ben: Who was the winner? Sue: The Czech team. Ben: What was it like in Vienna? Sue: It was very nice. Vienna is a very lovely city. We must go there

in summer again.

65SIxTy-FIVE

down hill skiing

cross-country skiing

tobogganing

figure skating

world champion

winner

ski-lift

wet

dry

heavy

fast

ride

fast

other

during

people

calculate

hope

study

finish

pair

whole

danger

rescue

match

NO TRESPASSING

REMEMBER

What was it like...?

Who is playing who?

2005

Vienna

Czech Republic

2004

Prague

Canada

2003

Helsinki

Sweden

2002

Göteborg

Slovakia

2001

Hannover

Czech Republic

2000

St. Peterburg

Czech Republic

DANGER

OF AVAlANCHE

MOuNTAIN

RESCuE

SERVICE

NO PARKING

KEEP TO

THE SKI TRAIlS

Ice-hockey World Champions

66 SIxTy-SIx

GRAMMAR

TO BE – PAST SIMPlE

was + not → wasn’t

were + not → weren’t

QuESTION AND ANSWERS

Was he (she, it, I) in the mountains last holidays?

Yes, he was.

No, he wasn’t.

Were they (you, we) in the mountains last holidays?

Yes, they were.

No, they weren’t.

positive negative question

1. I was I was not Was I?

2. you were you were not Were you?

3. he (she, it) was he (she, it) was not Was he (she, it)?

1. we were we were not Were we?

2. you were you were not Were you?

3. they were they were not Were they?

116 ONE HuNDRED and SIxTEEN

4. DIALOGUE

Great Britain

France

Italy

Germany

Spain

Greece

Crete

Croatia

Ireland

Sweden

Bratislava

Prague



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist