načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu – Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
-7%
sleva

Kniha: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
Autor: Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  158 Kč 147
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Key publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 88
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 19.12.2011
Nakladatelské údaje: Ostrava, Key Publishing, 2011
ISBN: 978-80-7418-130-6
EAN: 9788074181306
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Marek Záboj; Ida Vajčnerová; Aleš Peprný - další tituly autora:
 (e-book)
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi Cestovní ruch
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.