načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategie hodnotových inovací – Radim Vlček

Strategie hodnotových inovací
-7%
sleva

Kniha: Strategie hodnotových inovací
Autor: Radim Vlček

Publikace se věnuje novému pojetí inovačního procesu ve firmách, přehledu strategií managementu hodnotových inovací a problematice hodnotového dvojefektu hodnotových inovací. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  268 Kč 249
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 196
Rozměr: 176x250
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Datum vydání: 16.06.2011
Nakladatelské údaje: [Praha], Professional Publishing, 2011
ISBN: 978-80-7431-048-5
EAN: 9788074310485
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace se věnuje novému pojetí inovačního procesu ve firmách, přehledu strategií managementu hodnotových inovací a problematice hodnotového dvojefektu hodnotových inovací.

Popis nakladatele

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 - 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami hledat a nacházet řešení řady svých podnikatelských problémů. Opakované empirické průzkumy, provedené v souvislosti s výzkumným záměrem fakulty, nazvaným „Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy“ MSM 613 843 9905, v rámci kterého také vznikl tento knižní počin, potvrdily, že k hlavním slabinám inovační výkonnosti našich firem patří špatné proinovační klima a nedostatek strategicky významných inovací. Jde o takové inovace, které včas reagují na krizí poodhalené nebo již i zřetelně artikulované potřeby a zakládají tak nový rozvoj a růst podnikatelských jednotek. Kromě autorovy spoluřešitelské účasti na řešení zmíněného výzkumného záměru to byla léta jeho výzkumného a pedagogického zaměření a spolupráce s praxí, která formovala jeho odborné názory na hodnotové inovace. Tato odborná aktivita se stala zdrojem autorových teoretických a metodologických poznatků, podpořených praktickými zkušenostmi. (tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Strategie hodnotových inovací" doporučujeme také:
Inovace -- - vaše konkurenční výhoda! Inovace --
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist