načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Aktivní naslouchání při vyučování - Palenčárová; Jana; Šebesta; Karel

Aktivní naslouchání při vyučování
-15%
sleva

Kniha: Aktivní naslouchání při vyučování
Autor: ; ; ;

Rozvíjení komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  196 Kč 167
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 104
Rozměr: 23 cm
Úprava: 102 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: ze slovenského rukopisu přeložila Markéta Škodová
Vazba: brožovaná
ISBN: 80-7367-101-8
EAN: 9788073671013
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Dosavadní systém výuky mateřského jazyka se orientuje primárně na dekódování významů a reproduktivní charakter činnosti (elementární gramotnost). Cílem komunikačně orientované výuky, o niž usilují autoři, je položit základy komunikačních dovedností (naslouchání, mluvení, čtení, psaní) jako celku a docílit schopnosti analýzy textu a jeho interpretace (funkční gramotnost). Naslouchání je z uvedených komunikačních dovedností nejdůležitější a nejvyužívanější činnost během školní docházky, proto se prosazovaná změna koncepce výuky zaměřuje nejvíce na něj. Publikace se po řečově-komunikačním vývoji dětí od narození po školní věk a teoretických východiscích problému zabývá vlastními komunikačními aktivitami pro nácvik naslouchání. 20 popsaných cvičení ověřených ve školní praxi je založeno na principu poslechu a reprodukce příběhu, zachycení sledu událostí, identifikace a pojmenování zvuků nebo porozumění pokynů a schopnosti samostatného postupu podle instrukcí. Metodika rozvíjení komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku s důrazem naslouchat aktivně a s porozuměním zejména při výuce mateřského jazyka.

Popis nakladatele

Naslouchání je zdaleka nejvyužívanější komunikační dovedností. To dokazují i četné domácí a zahraniční výzkumy, přesto je umění naslouchat věnována v našich školách jen velmi malá pozornost. S nástupem komunikačně orientovaného vyučování od druhé poloviny devadesátých let 20. století se sice si-tuace začíná postupně měnit, změny však výrazně brzdí skutečnost, že učitelům v praxi i studentům stále chybí soustavnější teoreticky podložené a zároveň prakticky orientované poučení o tom, jak umění naslouchat u žáků rozvíjet. Tato publikace se pokouší tuto mezeru zaplnit. Je věnována metodice rozvíjení dovednosti naslouchat aktivně a s porozuměním při výuce mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ. Autoři vycházejí z komunikačního pojetí jazykového vyučování, zasazují umění naslouchat a jeho rozvíjení do obecnějšího rámce rozvíjení komunikačních dovedností a aktivit dítěte, podávají metodické pokyny a doporučení, jak při výuce na 1. stupni ZŠ postupovat, a nabízejí příklady cvičení či aktivit, jež mohou učitelé při výuce využít. (rozvíjení komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Aktivní naslouchání při vyučování" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist