načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Agenda Setting - McCombs; Maxwell

Agenda Setting
-15%
sleva

Kniha: Agenda Setting
Autor: ;

Nastolování agendy; masová média a veřejné mínění
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 256
Rozměr: 21 cm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Setting the agenda
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložil Tomáš Kačer a Vlastimil Nečas
Vazba: brožovaná
Téma: nastolování agendy, nastolování témat, agenda-setting
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2009
ISBN: 978-80-7367-591-2
EAN: 9788073675912
Popis / resumé

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Vývoj poznání teorií a výzkumů řazených do společné kategorie zkoumání procesů nastolování agendy (agenda-setting) v celosvětovém procesu.

Popis nakladatele

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií. (nastolování agendy: masová média a veřejné mínění)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Agenda Setting" doporučujeme také:
Politika a média v konzumní společnosti Politika a média v konzumní společnosti
Úvod do teorie masové komunikace Úvod do teorie masové komunikace
Zpravodajství v médiích Zpravodajství v médiích
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist