načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Advertising Next 150 Winning Campaigns for the New Communications Age - Tom Himpe

Advertising Next    150 Winning Campaigns for the New Communications Age
-17%
sleva

Kniha: Advertising Next 150 Winning Campaigns for the New Communications Age
Autor:

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Thames & Hudson
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 20.11.2008
Počet stran: 399
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace
Jazyk: anglicky
ISBN: 9780500514160
EAN: 9780500514160
Popis

150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních pravidel "manter" úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules of branding on their head. What matters now is not size, but attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in mindset. The campaigns in this book enable small companies to think big and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age showcased in 150 of the most innovative recent campaigns.
Packed with vital content and analysis:
o 17 fundamental groundrules for everyone in advertising, communications and business
o Defines a new set of rules for brand behaviour in the digital age, detailing 17 mantras for success
o Features many seminal campaigns and analyses their success, including Cadbury's 'Drumming Gorilla' and Tate's 'Your Collection'
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is also the author of 'Advertising is Dead. Long Live Advertising'. (150 winning campaigns for the new communications age)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist