

Kniha:
A co já s tím?
Autor:
Jana Bradley
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost



Nakladatelství: | » Computer Media |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2017 |
Počet stran: | 169 |
Rozměr: | 227,0x163,0x11,0 mm |
Úprava: | ilustrace (některé barevné) |
Vydání: | Vydání první |
Skupina třídění: | Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |
Hmotnost: | 0,263kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Datum vydání: | 201701 |
ISBN: | 978-80-7402-280-7 |
EAN: | 9788074022807 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Autorkou je Jana Bradley, jež působila jako asistentka pedagoga v USA i v ČR. V první části knížky odborně popisuje své postřehy z pozice asistenta pedagoga v české škole a prokládá je vlastními úvahami i příběhy ze svých speciálně pedagogických zkušeností z USA. Ve druhé části popisuje své profesní začátky v USA a srovnává rozdíly ve speciálně pedagogické péči v ČR a v USA, nabízí postřehy i zkušenosti s integrací dětí s postižením, zmiňuje vývoj odborné terminologie, historický vývoj speciálního školství v USA, zvláště postup od nepřípustné segregace přes málo funkční desegregaci až k velmi funkční integraci dětí s postižením. Zmiňuje také alternativní a augmentativní komunikaci dětí, které nedisponují schopností efektivně komunikovat řečí. Kniha zabývající se tématem integrace, inkluze a desegregace.
Velmi aktuální kniha zabývající se tématem integrace, inkluze a desegregace. Autorkou je Jana Bradley, jež působila jako asistentka pedagoga v USA i v ČR. Díky svým dlouholetým zkušenostem má možnost porovnat problematiku inkluze u nás a v USA.
V první části knížky odborně popisuje své postřehy z pozice asistenta pedagoga v české škole a prokládá je vlastními úvahami i příběhy ze svých speciálně pedagogických zkušeností z USA.
Ve druhé části popisuje své profesní začátky v USA a srovnává rozdíly ve speciálně pedagogické péči v ČR a v USA, nabízí postřehy i zkušenosti s integrací dětí s postižením, zmiňuje vývoj odborné terminologie, historický vývoj speciálního školství v USA, zvláště postup od nepřípustné segregace přes málo funkční desegregaci až k velmi funkční integraci dětí s postižením. Zmiňuje také alternativní a augmentativní komunikaci dětí, které nedisponují schopností efektivně komunikovat řečí.
(integrace, nebo desegregace? : speciálně pedagogické úvahy a odborné postřehy asistenta pedagoga)Asistenti pedagogů – Spojené státy americké
Speciální pedagogika – Česko
Speciální pedagogika – Spojené státy americké
Děti se zdravotním postižením
Integrovaná výchova a vzdělávání
osobní asistence
Naučná literatura > Vzdělávání a školství > Integrovaná výchova a vzdělávání
Katalog předmětový > A > Asistenti pedagogů > Česko
Katalog předmětový > S > Speciální pedagogika > Česko
Katalog předmětový > D > Děti se zdravotním postižením
Katalog nakladatelství > C > Computer Media
SLAVNÉ MELODIE
V LEHKÉ ÚPRAVĚ PRO KLAVÍR
»}
vybral a upravil Radim Linhart • vydalo G & W, Cheb
OBSAH 3. DÍLU
Amazing Grace ................................................................................... . . 4
Až rozkvetou lípy .....................................................................................6
Can’t Help Falling In Love .................................................................... 8
Cielito Lindo ............................................................................................10
Cikánka .................................................................................................. 12
Cizinec na pobřeží .................................................................................14
Dajána ......................................................................................................16
Děti z Pirea .............................................................................................. 20
Edelweiss .................................................................................................22
Hospůdko známá ...................................................................................24
Jožin z bažin ....................................................................7...................26
Love Story .................................................................................................28
Medvědi nevědí ........................................................................................30
Modrý sarafán ....................................................................................... 32
O sole mio .................................................................................................34
Padrino ......................................................................................................36
Pampelišky ...............................................................................................38
P á tá .............................................................................................................40
Písnička pro kočku ................................................................................42
Pomněnka .................................................................................................44
Rolničky ...................................................................................................46
Růžička ......................................................................................................48
Something Stupid ...................................................................................50
Split .......................................................................................................... 52
Stín k ated rál............................................................................................54
The Entertainer .....................................................................................56
Tichá noc ...................................................................................................58
Tři oříšky pro Popelku .........................................................................60
V Montgomery ....................................................................................... 62
Včera neděle byla ...................................................................................64