načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha + CD: 3ds max - Jan Kříž

3ds max
-14%
sleva

Kniha + CD: 3ds max
Autor:

Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z ... (celý popis)
Produkt teď bohužel není dostupný.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1% 70%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Computer press
Médium: Kniha + CD
Rok vydání: 2006-01-30
Počet stran: 248
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 246 stran, 8 stran barev. obr. příl. : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025108857
EAN: 9788025108857
Popis

Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobemelementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech.

Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup voblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středněpokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky. Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například:
- jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů,
- jak vytvořit materiálskla, vody nebo kovů,
- jak zanimovat náhodně poblikávající světla,
- jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení,
- jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu,
- jak modelovat složité a organické modely,
- jakrenderovat pro tisk,
- jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou,
- jak si naprogramovat skripty,
pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi.

V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají častopoužívané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camerashaders, Cloth a mnoho dalších.
Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5.

Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením.

O autorovi:

Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací avizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik. (hotová řešení)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Kurz animace v 3ds max 4 Kurz animace v 3ds max 4
Chismar John P.
Cena: 325 Kč
Červený kríž na Slovensku v rokoch 1989-1992 Červený kríž na Slovensku v rokoch 1989-1992
Telgársky Bohdan, Čižmáriková Katarína
Cena: 233 Kč
Je to s tím Akordem velký kříž Je to s tím Akordem velký kříž
Jirsa David, Trojková Natálie
Cena: 150 Kč
Jižní Kříž /Dílo II./ Jižní Kříž /Dílo II./
Kuběna Jiří
Cena: 386 Kč
Hrdzavý kríž Hrdzavý kríž
Czobor Vojtech
Cena: 268 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist