načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: 33 rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec

33 rad jak pečovat o zákazníka
-15%
sleva

Kniha: 33 rad jak pečovat o zákazníka
Autor:

Titul ze série 33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2004-12-03
Počet stran: 112
Rozměr: 115 x 220 mm
Úprava: iv, 106 stran
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788025103258
EAN: 9788025103258
Popis

Titul ze série 33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, aby byl spokojený a tím pádem i věrný vaší organizaci. Dozvíte se, jaké existují typy zákazníků. Poznáte, co zákazníky rozčiluje, co potřebují i jakými způsoby je účinně kontaktovat, oslovovat a přesvědčovat.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Jak pečovat o hemofilika Jak pečovat o hemofilika
Tesařová Eva
Cena: 61 Kč
Jak pečovat o hemofilika Jak pečovat o hemofilika
Tesařová MUDr. Eva
Cena: 36 Kč
Budu veterinář Budu veterinář
Martin Steve
Cena: 211 Kč
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu
Gúčik Marian, Gajdošík Tomáš, Lencsésová Zuzana
Cena: 347 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist