načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat -- 3., rozšířené vydání - František Bělohlávek

25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat -- 3., rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
Autor: František Bělohlávek
Podtitul: 3., rozšířené vydání

Jak poznat a efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Již třetí vydání oblíbené knížky určené vedoucím pracovníkům přibližuje pět nových typů ... (celý popis)
Titul je skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 176
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 3., rozšířené vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 30.9.2016
ISBN: 978-80-247-5872-5
EAN: 9788024758725
Popis / resumé

Efektivní komunikace s různými typy lidí. Manažerská příručka. Vhodný způsob komunikace dokáže využít předností jednotlivců a jejich slabé stránky potlačit či zcela eliminovat. Autor předkládá výčet nejčetnějších lidských typů (perfekcionalista, nepostradatelný, intrikán, byrokrat, hochštapler apod.) vycházející z praktického pozorování. U každého z typů je uvedena jeho charakteristika s klady i zápory, obvyklé problémy, jejich možné kořeny a rady pro vhodnou komunikaci i další motivaci. Nové vydání přibližuje dalších pět typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného.

Popis nakladatele

Jak poznat a efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Již třetí vydání oblíbené knížky určené vedoucím pracovníkům přibližuje pět nových typů lidí: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného.

  (jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat)

Další popis

Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.


Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.


Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
František Bělohlávek - další tituly autora:
Management Management
 (e-book)
20 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat -- 2., rozšířené vydání 20 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
 (e-book)
Jak vést svůj tým Jak vést svůj tým
Jak vybrat správného člověka na správné místo -- Úspěšný personální výběr Jak vybrat správného člověka na správné místo
 (e-book)
25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat -- 3., rozšířené vydání 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
 (e-book)
Jak vybrat správného člověka na správné místo -- Úspěšný personální výběr Jak vybrat správného člověka na správné místo
 
Ke knize "25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat -- 3., rozšířené vydání" doporučujeme také:
Typologie osobnosti u dětí -- Využití ve výchově a vzdělávání Typologie osobnosti u dětí
Typologie osobnosti pro manažery -- Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce, time management a změny Typologie osobnosti pro manažery
Motivace a odměňování pracovníků -- Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší Motivace a odměňování pracovníků
Umíš se správně chovat? -- Etiketa pro malé rošťáky Umíš se správně chovat?
Dvanáct archetypů -- poznejte svou osobnost podle znamení zvěrokruhu Dvanáct archetypů
Cukr a bič nefungují - O motivaci a zapojení zaměstnanců Cukr a bič nefungují
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist