načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: 100 otázek a odpovědí – Zákoník práce po novele, Reklama a propagace – Ladislav Jouza

100 otázek a odpovědí - Zákoník práce po novele, Reklama a propagace
-16%
sleva

Kniha: 100 otázek a odpovědí
Autor: Ladislav Jouza
Podtitul: Zákoník práce po novele, Reklama a propagace

Novela zákoníku práce přinesla změny ve výpočtu dovolené, přinesla institut tzv. sdíleného pracovního místa; upravila právo na náhradu škody a nemajetkové újmy pozůstalých po zaměstnanci, který v důsledku pracovního úrazu nebo nemoci z ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >20ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  159 Kč 134
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Poradce
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 96
Rozměr: 209 x 147 x 7 mm
Skupina třídění: Pracovní, sociální, stavební právo. Právo životního prostředí
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 10. 9. 2020
EAN: 9788073654474
Popis

Novela zákoníku práce přinesla změny ve výpočtu dovolené, přinesla institut tzv. sdíleného pracovního místa; upravila právo na náhradu škody a nemajetkové újmy pozůstalých po zaměstnanci, který v důsledku pracovního úrazu nebo nemoci z povolání zemřel; vztahuje se na vyslané zaměstnance … a mnohé další. Mnoho firem bude v rámci oživování ekonomiky potřebovat reklamu. Přinášíme příklady, jak řešit reklamu a propagaci z pohledu daní a účetnictví.

Titul obsahuje:
100 Otázek a odpovědí je odborná publikace, která přináší 6x ročně odpovědi a řešení z účetní, daňové, mzdové a personální praxe související s novelami zákonů. Každá publikace obsahuje otázky a odpovědi na 2 aktuální témata, které reagují v daném období na novelizované zákony.

•Zákoník práce po novele
-Výpočet dovolené
-Pracovní doba
-Doručování pracovněprávních písemností
-Sdílené pracovní místo
-Vyslaní zaměstnanci
-Přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů
-Výpověď, výpovědní doba
-Práce přesčas
•Reklama, propagace
-Účtování
-Daňové a nedaňové výdaje
-Daň z přidané hodnoty
-Reklamní akce a dary

Další popis

Zákoník práce po novele

Dne 26. 6. 2020 byl publikován ve Sbírce zákonů zákon č. 285/2020 Sb., kterým se mění zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a některé další související zákony. Tato novela je především tzv. implementační, neboť transponuje části směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/957 ze dne 28. června 2018, kterou se mění směrnice 96/71/ES o vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb. Transpoziční lhůta je zde 30. 7. 2020. Cílem směrnice je předcházet importu „levnějších pracovních činností“ do jiného členského státu Evropských společenství, s cílem snížit vlastní náklady zaměstnáváním levnějších pracovních sil z jiného členského státu v rámci nadnárodního poskytování služeb. Podle čl. 2 směrnice se za vyslaného pracovníka (zaměstnance) považuje pracovník (zaměstnanec), který po omezenou dobu vykonává práci na území jiného členského státu, než ve kterém obvykle pracuje. Zákon č. 285/2020 Sb. nabyl účinnosti dne 30. 7. 2020, s výjimkou ustanovení týkajících se nové úpravy dovolené, které nabývají účinnosti 1. 1. 2021, neboť nárok na dovolenou je obecně vázán na kalendářní rok a nelze provádět změnu jeho zákonných podmínek v průběhu kalendářního roku

 

Reklama, propagace

V podnikatelské praxi se s výdaji na reklamu nebo dary setkáváme poměrně často. Ne vždy ale poplatníci správně určí daňovou účinnost těchto výdajů. Zatímco v případě darů se vždy jedná o nedaňový výdaj, reklama je výdajem daňovým. Co se týká posouzení daňové účinnosti výdajů na reklamu, tam je nutno vycházet z ustanovení § 24 odst. 1 citovaného zákona, podle kterého – zjednodušeně řečeno – jsou daňové takové výdaje, které souvisí s dosažením zajištěním a udržením zdanitelných příjmů. Vzhledem k tomu, že reklama propaguje činnost podnikatele, souvislost mezi ní (resp. na ni vynaloženými výdaji) a zdanitelnými příjmy lze prokázat a tak se jedná o výdaje daňové. Lze tedy uzavřít a obecně konstatovat, že výdaje na reklamu jsou výdaji daňovými (základ daně snižují). Poplatník je pochopitelně povinen správci daně při případné daňové kontrole souvislost mezi reklamou a daňovou účinností souvisejícího výdaje prokázat.

 


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ladislav Jouza - další tituly autora:
Pracovní právo v kostce Pracovní právo v kostce
Poradce 13/2021 - Zákon o dani z nemovitých věcí s komentářem.. -- Pracovní právo po novele Poradce 13/2021 - Zákon o dani z nemovitých věcí s komentářem..
100 otázek a odpovědí Účetní závěrka za rok 2021, Zahraniční příjmy -- Zdaňování zahraničních příjmů 100 otázek a odpovědí Účetní závěrka za rok 2021, Zahraniční příjmy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.