načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Volební kampaň - Česko

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Miloš Zeman - Cesta k vítězství

Miloš Zeman - Cesta k vítězství

Autor: Radim Panenka

„Před pěti lety mi důvěru dalo dva miliony sedm set tisíc voličů. Teď to bylo dva miliony osm set tisíc voličů. Takže jdu do dalších pěti let nabit důvěrou těchto občanů České ...

Dostupnost: skladem  i
-13%
sleva
hodnoceni - 36.5%hodnoceni - 36.5%hodnoceni - 36.5%hodnoceni - 36.5%hodnoceni - 36.5%
225 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více ...

Dostupnost: skladem  i
-14%
sleva
275 Kč
+
-
Evropská otázka ve volebních kampaních

Evropská otázka ve volebních kampaních

Autor: Jakub Šedo

Sborník zachycuje pojetí evropské otázky v okamžiku, který lze přinejmenším pro kandidátské země považovat za zlomový. Představuje také základ pro výzkum dalšího vývoje postojů ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
84 Kč
+
-
Hovory s AntiKlausem -- Supertajný kandidát na prezidenta vstoupil do hry

Hovory s AntiKlausem -- Supertajný kandidát na prezidenta vstoupil do hry

Autor: Jan Šmíd

Pojem AntiKlaus vznikl v letošním roce v souvislosti s marným hledáním důstojného protikandidáta Václavu Klausovi v boji o Hrad, jenž vyvrcholí prezidentskou volbou začátkem února 2008. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Autor: Šíma Pavel; Králiková Marcela

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
251 Kč
+
-
Hledá se prezident

Hledá se prezident

Autor: Erik Tabery

Kniha renomovaného novináře se věnuje volbám československých a českých prezidentů v letech 1918-2008 a nabízí řadu méně známých faktů a souvislostí.Jak se v Česku vybírají ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
328 Kč
MIROSLAV ŠLOUF, DÉMON JE

MIROSLAV ŠLOUF, DÉMON JE

Autor: Josef Petrů

Tento, bývalý komunistický funkcoionář,politik a lobbista Miroslav Šlouf, který již léta stojí vedle Miloše Zemana, horkého kandidáta na prezidenta se domluvil s bývalým novinářem Josefem Petrů, že o

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
hodnoceni - 36.2%hodnoceni - 36.2%hodnoceni - 36.2%hodnoceni - 36.2%hodnoceni - 36.2%
248 Kč
Politický marketing a české politické strany

Politický marketing a české politické strany

Autor: Anna Matušková

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
231 Kč
Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006

Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006

Autor: Dalibor Čaloud

Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 26 je možné popisovat a zkoumat z mnoha možných perpektiv, jedno je pro ně nicméně příznačné - jejich průběh, organizace volební ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
184 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist