načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Volební kampaň

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Volební kampaň:
Volebné kampane politických strán na Slovensku počas 1. ČSR Volebné kampane politických strán na Slovensku počas 1. ČSR
Osyková, Linda
6 dní
Naše cena: 423 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Miloš Zeman - Cesta k vítězství

Miloš Zeman - Cesta k vítězství

Autor: Radim Panenka

„Před pěti lety mi důvěru dalo dva miliony sedm set tisíc voličů. Teď to bylo dva miliony osm set tisíc voličů. Takže jdu do dalších pěti let nabit důvěrou těchto občanů České ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-19%
sleva
209 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-14%
sleva
275 Kč
+
-
Evropská otázka ve volebních kampaních

Evropská otázka ve volebních kampaních

Autor: Jakub Šedo

Sborník zachycuje pojetí evropské otázky v okamžiku, který lze přinejmenším pro kandidátské země považovat za zlomový. Představuje také základ pro výzkum dalšího vývoje postojů ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
84 Kč
+
-
Hovory s AntiKlausem -- Supertajný kandidát na prezidenta vstoupil do hry

Hovory s AntiKlausem -- Supertajný kandidát na prezidenta vstoupil do hry

Autor: Jan Šmíd

Pojem AntiKlaus vznikl v letošním roce v souvislosti s marným hledáním důstojného protikandidáta Václavu Klausovi v boji o Hrad, jenž vyvrcholí prezidentskou volbou začátkem února 2008. ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Politický marketing a české politické strany

Politický marketing a české politické strany

Autor: Anna Matušková

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
231 Kč
+
-
Politika vylúčenia a emócií -- aspekty predvolebnej kampane 2012

Politika vylúčenia a emócií -- aspekty predvolebnej kampane 2012

Autor: Zuzana Maďarová; Alexandra Ostertágová

V poradí šestnásta publikácia zborníkového radu Aspekty vznikla v rámci dlhodobej spolupráce zastúpenia Nadácie Heinricha Bölla vo Varšave s partnerskými organizáciami z Českej ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
107 Kč
+
-
Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník politického managementu a volebního marketingu   (e-kniha)

Autor: Jan Kubáček

Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
151 Kč
+
-
Volebné kampane politických strán na Slovensku počas 1. ČSR

Volebné kampane politických strán na Slovensku počas 1. ČSR

Autor: Linda Osyková

Cieľom tejto práce je zachytiť charakter volebnej kampane štyroch najsilnejších politických strán na Slovensku - ľudovej, agrárnej, sociálnodemokratickej a komunistickej - pred ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
423 Kč
+
-
Volební kampaně

Volební kampaně

Autor: Marcela Králiková; Marcel Šíma

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli. Publikace Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
278 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.