načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Vliv médií – Česko

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Vliv médií – Česko:
A v každém zlomku tohoto času umírá člověk... A v každém zlomku tohoto času umírá člověk...
Nachlinger, David
2 dny
Naše cena: 133 Kč
Novinář Karel Havlíček a jeho evropské ohlasy

Novinář Karel Havlíček a jeho evropské ohlasy

Karel Havlíček (1821-1856), dodnes symbol českého novinářství, prožil stejně jako mnozí jeho vrstevníci zásadní životní zlom v době revoluce roku 1848, ač s jeho žurnalistickým dílem přichází do české společnosti "nový svět" již v polovině ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
220 Kč
185 Kč
+
-
Dobývání Hradu: česká prezidentská volba 2018

Dobývání Hradu: česká prezidentská volba 2018

Autor: Olga Brunnerová; Jakub Charvát; Petr Just

Ústředním tématem předkládané kolektivní monografie jsou v pořadí druhé přímé prezidentské volby, které proběhly v České republice v lednu 2018. Kromě vlastní analýzy průběhu a výsledku volby si publikace klade za cíl teoreticky rozvinout ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
340 Kč
337 Kč
+
-
Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti -- Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti
  Případová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009

Autor: Hana Hurtíková

O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
198 Kč
166 Kč
+
-
A v každém zlomku tohoto času umírá člověk...

A v každém zlomku tohoto času umírá člověk...

Autor: David Nachlinger

Od Nemocnice k Sanitce a zpět aneb léčba (neo)normalizací

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
149 Kč
133 Kč
+
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty   (e-kniha)

Autor: Lenka Harantová

– Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry

Autor: Markéta Škodová; Vlastimil Nečas

Kolektivní monografie přináší empirická šetření stejnojmenného projektu a komparační analýzy. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
188 Kč
186 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.