načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Učebnice pro ekonomy

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Učebnice pro ekonomy:
Ekonomika nerovnosti Ekonomika nerovnosti
Atkinson, Anthony B.
4 dny
Naše cena: 502 Kč
Makroekonomie bez předchozích znalostí -- Průvodce pro samouky Makroekonomie bez předchozích znalostí
Swanenberg, August
4 dny
Naše cena: 254 Kč
Mikroekonomie bez předchozích znalostí -- Průvodce pro samouky Mikroekonomie bez předchozích znalostí
Depken, Craig A.
skladem
Naše cena: 254 Kč
Základy bankovnictví -- Bankovní obchody, služby, operace a rizika Základy bankovnictví
Kalabis, Zbyněk
4 dny
Naše cena: 212 Kč
Management inovací Management inovací
Veber, Jaromír; kolektiv
4 dny
Naše cena: 382 Kč
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků Marketing jako šachová hra
Tručka, Jaroslav
4 dny
Naše cena: 169 Kč
Mikroekonomie

Mikroekonomie

Autor: Bronislava Hořejší; Jana Soukupová; Libuše Macáková; Jindřich Soukup

Aktualizované vydání učebního textu určeného pro studenty vysokých škol ekonomického zaměření. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
990 Kč
842 Kč
+
-
Makroekonomie

Makroekonomie

Autor: Jindřich Soukup

Učební text se snaží usnadnit orientaci v makroekonomické teorii. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
990 Kč
842 Kč
+
-
Mikroekonomie bez předchozích znalostí -- Průvodce pro samouky

Mikroekonomie bez předchozích znalostí
  Průvodce pro samouky

Autor: Craig A. Depken

Průvodce mikroekonomií pro samouky Průvodce mikroekonomií pro samouky. Publikace nabízí výklad té části ekonomie, která zkoumá rozhodování jednotlivých tržních subjektů. Úvodní ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
299 Kč
254 Kč
+
-
Ekonomika nerovnosti

Ekonomika nerovnosti

Autor: Anthony B. Atkinson

Návrhy různých opatření na snížení nerovnosti, jež patří k největším sociálním problémům současnosti. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
590 Kč
502 Kč
+
-
Management inovací

Management inovací

Autor: Jaromír Veber; kolektiv

Práce rozebírá různé problémy inovačního managementu z makroekonomického a mikroekonomického hlediska. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
449 Kč
382 Kč
+
-
Mezinárodní finance a devizový trh

Mezinárodní finance a devizový trh

Autor: Martin Mandel; Jaroslava Durčáková

Základní poznatky o fungování devizového trhu, mezinárodních investicích, platební bilanci a mezinárodní měnové politice. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
649 Kč
552 Kč
+
-
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Marketing jako šachová hra
  Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Autor: Jaroslav Tručka

Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi. Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
199 Kč
169 Kč
+
-
Cvičebnice mikroekonomie

Cvičebnice mikroekonomie

Autor: Irena Paličková

Cvičebnice pro studenty ekonomických fakult umožňuje ověřit si získané poznatky z oblasti mikroekonomie. Cvičebnici tvoří celkem 13 kapitol: např. úvod do ekonomie, fungování trhu a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
149 Kč
127 Kč
+
-
Makroekonomie bez předchozích znalostí -- Průvodce pro samouky

Makroekonomie bez předchozích znalostí
  Průvodce pro samouky

Autor: August Swanenberg

První část se soustředí na úvod do problematiky ekonomie a mikroekonomii, druhá část je věnována základům makroekonomie, třetí makroekonomickým cílům, čtvrtá část ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
299 Kč
254 Kč
+
-
Marketingový průzkum -- Poznáváme svoje zákazníky

Marketingový průzkum
  Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
249 Kč
212 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist