Další filtry ▼ Řazení ▼ Kč Kč Médium/typ: E-Book (2) Jazyk: česky (2) Řadit dle: názvu ceny autora nakladatelství skladu nejžádanějších titulů hodnocení Hudba v televizní reklamě Struktura hudební složky reklam v českých televizích (e-kniha) Autor: Radim Bačuvčík – Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak ... Dostupnost: produkt je teď nedostupný 61 Kč Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (e-kniha) Autor: Vratislav Kozák; Věra Kozáková – Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Druh produktu: Elektronická kniha. Dostupnost: produkt je teď nedostupný 61 Kč