načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Televizní reklama

Další filtry
Řazení
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě
  Struktura hudební složky reklam v českých televizích
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Smích v televizní reklamě

Smích v televizní reklamě   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Petra Bačuvčíková

– Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Věra Kozáková

– Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.