načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Strategický marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Strategický marketing:
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků Marketing jako šachová hra
Tručka, Jaroslav
4 dny
Naše cena: 169 Kč
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Tomáš Vican; Jiří Vaněk

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům
  (e-kniha)

Autor: Dib Allan

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání

Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání

Autor: Tomáš Lukavec

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
397 Kč
349 Kč
+
-
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Autor: Petr Pištělák

Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
349 Kč
307 Kč
+
-
Marketingové strategie

Marketingové strategie

Autor: Helena Horáková

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i

182 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Enterprise and entrepreneurship 3

Enterprise and entrepreneurship 3

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
3 045 Kč
3 015 Kč
+
-
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
298 Kč
265 Kč
+
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Popis jednotlivých postupů i nástrojů marketingového řízení a plánování. Příručka pro manažery malých a středních podniků. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

421 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist