načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Strategický marketing

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Strategický marketing:
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků Marketing jako šachová hra
Tručka, Jaroslav
4 dny
Naše cena: 169 Kč
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
3 dny
Naše cena: 421 Kč
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Autor: Petr Pištělák

Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
293 Kč
+
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Popis jednotlivých postupů i nástrojů marketingového řízení a plánování. Příručka pro manažery malých a středních podniků. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
319 Kč
+
-
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Autor: Nirmalya Kumar

Manažerská příručka shrnuje základní informace o úspěšném vedení firmy na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
Marketingové strategie

Marketingové strategie

Autor: Helena Horáková

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
182 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Enterprise and entrepreneurship 3

Enterprise and entrepreneurship 3

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
2 862 Kč
+
-
Marketing při utváření podnikové strategie

Marketing při utváření podnikové strategie

Autor: Karel Havlíček

Učebnice se snaží poskytnout malým a středním podnikům cenné náměty a konkrétní postupy pro plánování a vytváření úspěšných marketingových kampaní. ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
321 Kč
+
-
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
265 Kč
+
-
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
421 Kč
+
-
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor: Dagmar Lesáková

Cieľom predkladanej publikácie je: - - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - - vymedziť úlohu zákazníckych a ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
427 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
<<První <Předchozí | Strana 1. z 2 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist