načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Strategický marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Strategický marketing:
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků Marketing jako šachová hra
Tručka, Jaroslav
4 dny
Naše cena: 169 Kč
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
4 dny
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 421 Kč
Strategický marketing Strategický marketing

3 dny
Naše cena: 193 Kč
Nadčasový produkt -- Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
  (e-kniha)

Autor: Ryan Holiday

– Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:. – • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? – • Jak definovat svou značku? – • Jak nový produkt propagovat? – • A jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

230 Kč
+
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Autor: Ryan Holiday

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
329 Kč
276 Kč
+
-
Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům
  (e-kniha)

Autor: Dib Allan

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, aby ho mohl každý postupně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání

Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání

Autor: Tomáš Lukavec

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
397 Kč
333 Kč
+
-
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

Autor: Petr Pištělák

Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
349 Kč
293 Kč
+
-
Marketingové strategie

Marketingové strategie

Autor: Helena Horáková

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i

182 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Enterprise and entrepreneurship

Enterprise and entrepreneurship

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
3 045 Kč
3 015 Kč
+
-
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
298 Kč
265 Kč
+
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Popis jednotlivých postupů i nástrojů marketingového řízení a plánování. Příručka pro manažery malých a středních podniků. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%

421 Kč
+
-
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor: Dagmar Lesáková

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
467 Kč
462 Kč
+
-
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Tomáš Vican; Jiří Vaněk

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu.

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
298 Kč
295 Kč
+
-
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
495 Kč
421 Kč
+
-
Strategický marketing

Strategický marketing

Podstata strategického marketingu, formulace marketingových strategií, principy marketingového plánování. Slovník pojmů z oblasti marketingu. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
230 Kč
193 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.