načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Strategický marketing

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Strategický marketing:
Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků Marketing jako šachová hra
Tručka, Jaroslav
4 dny
Naše cena: 0 Kč
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 375 Kč
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu   (e-kniha)

Autor: kolektiv; Hana Lošťáková

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Strategie digitálního marketingu

Strategie digitálního marketingu

Autor: Simon Kingsnorth

Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing

Dostupnost: kniha je nedostupná

Nadčasový produkt -- Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt
  Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
  (e-kniha)

Autor: Ryan Holiday

– Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:. – • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? – • Jak definovat svou značku? – • Jak nový produkt propagovat? – • A jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům
  (e-kniha)

Autor: Dib Allan

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, aby ho mohl každý postupně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům

Autor: Allan Dib

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, aby ho mohl každý postupně ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Enterprise and entrepreneurship

Enterprise and entrepreneurship

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)

Dostupnost: kniha je nedostupná

Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy   (e-kniha)

Autor: Martina Blažková

Popis jednotlivých postupů i nástrojů marketingového řízení a plánování. Příručka pro manažery malých a středních podniků. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%

Strategický marketing

Strategický marketing

Autor: Dagmar Lesáková

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Tomáš Vican; Jiří Vaněk

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Vize tržního úspěchu

Vize tržního úspěchu

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu.

Dostupnost: kniha je nedostupná

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%

Marketing jako šachová hra -- Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Marketing jako šachová hra
  Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Autor: Jaroslav Tručka

Průvodce světem marketingu a nejrůznějšími marketingovými strategiemi. Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%

Strategický marketing

Strategický marketing

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Dana Odehnalová; Oldřich Vykypěl

Příručka shrnuje prakticky aplikovatelnou metodologii a postup v jednotlivých fázích strategického řízení marketingu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.