načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Spotřebitelské chování

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Spotřebitelské chování:
Jak drahé je zdarma? Jak drahé je zdarma?
Ariely, Dan
3 dny
Naše cena: 215 Kč
Nenech se dojit -- aneb Jak vydělávat nejen na slevách Nenech se dojit
Šídlo, Dušan
3 dny
Naše cena: 289 Kč
 (e-book)
Nudge (Šťouch) -- Jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí Nudge (Šťouch)
Thales, Richard H.; Sunstein, Cass R.
skladem
Naše cena: 177 Kč
Dětství pod palbou Dětství pod palbou
Bakan, Joel
3 dny
Naše cena: 257 Kč
 (e-book)
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Kozák, Vratislav; Pospíšil, Jan Závodný
skladem
Naše cena: 64 Kč
Spotřební kultura -- Historie, kultura a výzkum Spotřební kultura
Zahrádka, Pavel
3 dny
Naše cena: 462 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Homo spotřebitel

Homo spotřebitel

Autor: Vladimír Bárta; Hilda Bártová

Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
714 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství

Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
339 Kč
+
-
Jak nás věci zahlcují

Jak nás věci zahlcují

Autor: James Wallman

Kniha Jak nás věci zahlcují znamená pro fascinující svět předpovídání trendů to samé, co dílo Blink Malcolma Gladwella udělalo pro psychologii. Wallman s pomocí čtivých bizarních ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
283 Kč
+
-
Kapitoly z dospělé ekonomie

Kapitoly z dospělé ekonomie

Autor: Kateřina Varhaník Wildová

O dobrém životě v konzumní společnosti Pokud by se na Zemi ocitnul antropolog z jiné planety, patrně by rychle interpretoval naší globální kulturu jako silně nábožensky orientovanou. ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
329 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Konzument

Konzument

Autor: Nepomuk Gasteiger

Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
297 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
Marketing podle cílových skupin

Marketing podle cílových skupin

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka

„Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
386 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
420 Kč
+
-
Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
64 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.