načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Spotřebitelské chování

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Spotřebitelské chování:
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
4 dny
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Jak drahé je zdarma? Jak drahé je zdarma?
Ariely, Dan
2 dny
Naše cena: 255 Kč
Nenech se dojit aneb Jak vydělávat nejen na slevách Nenech se dojit aneb Jak vydělávat nejen na slevách
Šídlo, Dušan
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
4 dny
Naše cena: 424 Kč
 (e-book)
Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě Jak drahé je zdarma
Ariely, Dan
skladem
Naše cena: 149 Kč
Nenech se dojit aneb Jak vydělávat nejen na slevách

Nenech se dojit aneb Jak vydělávat nejen na slevách

Autor: Dušan Šídlo

Praktické rady, jak omezit stále rostoucí výdaje. První část obsahuje výklady věnované cenám, trikům používaným prodejci nebo radám, jak ušetřit při nákupech. Ve druhé části najdeme praktické rady zaměřené na snížení výdajů na enegii, vodu, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
345 Kč
297 Kč
+
-
Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě

Jak drahé je zdarma
  Iracionální faktory v ekonomice i v životě
  (e-kniha)

Autor: Dan Ariely

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%

149 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Divadlo a film
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák; Jan Závodný Pospíšil

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

69 Kč
+
-
Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Muzea a galerie
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Dětství pod palbou

Dětství pod palbou

Autor: Joel Bakan

Příručka informuje rodiče o rizicích vlivu velkých korporací na život jejich dětí. Velké společnosti nejen produkují nadměrné množství věcí, které jsou pro děti škodlivé, ale navíc ještě vytvářejí "informace", jež podněcují nebo naopak ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
299 Kč
263 Kč
+
-
Geografie maloobchodu a spotřeby -- Věda o nakupování

Geografie maloobchodu a spotřeby
  Věda o nakupování

Autor: Jana Spilková

Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ...

Dostupnost: 13 pracovních dní  i
-11%
sleva
270 Kč
240 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<   < | Strana 3. z 3 |
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.