načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Spotřebitelské chování

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Spotřebitelské chování:
Jak drahé je zdarma? Jak drahé je zdarma?
Ariely, Dan
6 dní
Naše cena: 255 Kč
 (e-book)
Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě Jak drahé je zdarma
Ariely, Dan
skladem
Naše cena: 149 Kč
Nenech se dojit -- aneb Jak vydělávat nejen na slevách Nenech se dojit
Šídlo, Dušan
3 dny
Naše cena: 290 Kč
Dětství pod palbou Dětství pod palbou
Bakan, Joel
3 dny
Naše cena: 251 Kč
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta Alternativní potravinové sítě
Spilková, Jana
6 dní
Naše cena: 210 Kč
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 361 Kč
Kulturní zboží jako dar -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018

Kulturní zboží jako dar
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ

Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ

Autor: Lenka Mužíčková

– Komplexní, hravě a prakticky napsaná učebnice pro výuku spotřebitelské a finanční gramotnosti ve vyšších ročnících prvního stupně ZŠ. – Učebnice provede žáky základními úskalími každodenního rozhodování spotřebitele. Obsah je tematicky ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
149 Kč
125 Kč
+
-
Spotřebitelé a marketing

Spotřebitelé a marketing

Autor: Jan Koudelka

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
650 Kč
644 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost: skladem  i

421 Kč
+
-
Homo spotřebitel

Homo spotřebitel

Autor: Vladimír Bárta; Hilda Bártová

Cílem publikace je chování spotřebitele. Struktura výkladu se odvíjí od archetypu trojúhelníku. Homo spotřebitel je zobrazován jako jednota 3 úrovní: makroekonomické, rodinné, a individuální. Všechny tří polohy mají na jeho chování zásadní ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
760 Kč
752 Kč
+
-
Kapitoly z dospělé ekonomie

Kapitoly z dospělé ekonomie

Autor: Kateřina Varhaník Wildová

O dobrém životě v konzumní společnosti Pokud by se na Zemi ocitnul antropolog z jiné planety, patrně by rychle interpretoval naší globální kulturu jako silně nábožensky orientovanou. Dále by mohl pozorovat, že náš pozemský panteon božstev ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-15%
sleva
388 Kč
330 Kč
+
-
Šifra mistra bestselleru

Šifra mistra bestselleru   (e-kniha)

Autor: Matthew L. Jockers; Jodie Archer

Autoři představují v knížce výsledky výzkumu, ve kterém s pomocí počítačových modelů zkoumali společné znaky knižních bestsellerů. Studie. Přemýšleli jste někdy nad tím, co přivedlo stovky tisíc čtenářů po celém světě ke knižním hitům jako ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

169 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
495 Kč
421 Kč
+
-
Zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní -- komentár

Zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní
  komentár

Autor: Marek Maslák

Rozhodcovské konanie nie je v aplikačnej praxi v Slovenskej republike náležite ukotvené, pričom k jeho degradácii prispeli najmä skúsenosti z minulosti, ktoré súviseli s rozhodovaním spotrebiteľských sporov v rozhodcovskom konaní. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
1 201 Kč
1 069 Kč
+
-
Snadná cesta k životu bez dluhů

Snadná cesta k životu bez dluhů

Autor: Allen Carr

Kupte si vše, co potřebujete, a veďte bohatý a naplňující život a přitom se zbavte všech dluhů, dejte do pořádku vztahy s lidmi kolem sebe, a to aniž byste museli spoléhat na sílu vůle, něco obětovat či si něco odříkat. Kniha Snadná cesta k ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
270 Kč
227 Kč
+
-
Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Superzákazník
  Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Autor: Eddie Yoon

– Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte – na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo – Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba – deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
399 Kč
339 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta

Alternativní potravinové sítě
  Česká cesta

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
250 Kč
210 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Jak nás věci zahlcují

Jak nás věci zahlcují

Autor: James Wallman

– – Kniha Jak nás věci zahlcují znamená pro fascinující svět předpovídání trendů to samé, co dílo Blink Malcolma Gladwella udělalo pro psychologii. Wallman s pomocí čtivých bizarních příběhů a přesvědčivých příkladů zvedá roušku ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
319 Kč
284 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Chování zákazníka
  Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

361 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<   < | Strana 2. z 3 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.