– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl ...
Dostupnost:
skladem
i
– Komplexní, hravě a prakticky napsaná učebnice pro výuku spotřebitelské a finanční gramotnosti ve vyšších ročnících prvního stupně ZŠ. – Učebnice provede žáky základními úskalími každodenního rozhodování spotřebitele. Obsah je tematicky ...
Dostupnost:
2 pracovní dny
i
Základní principy POP komunikace. ...
Dostupnost:
skladem
i
O dobrém životě v konzumní společnosti Pokud by se na Zemi ocitnul antropolog z jiné planety, patrně by rychle interpretoval naší globální kulturu jako silně nábožensky orientovanou. Dále by mohl pozorovat, že náš pozemský panteon božstev ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
Kupte si vše, co potřebujete, a veďte bohatý a naplňující život a přitom se zbavte všech dluhů, dejte do pořádku vztahy s lidmi kolem sebe, a to aniž byste museli spoléhat na sílu vůle, něco obětovat či si něco odříkat. Kniha Snadná cesta k ...
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
– Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte – na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo – Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba – deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
– Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: James Wallman
Kniha Jak nás věci zahlcují znamená pro fascinující svět předpovídání trendů to samé, co dílo Blink Malcolma Gladwella udělalo pro psychologii. Wallman s pomocí čtivých bizarních příběhů a přesvědčivých příkladů zvedá roušku tajemství, ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Protivná Blondýna
Kniha se snaží přesně o to, co je v titulu napsáno: pomoci čtenářům prokouknout triky obchodníků. Odhalit nekalé praktiky, leckdy končící až na hranici legality. Upozornit na vše, co by měl prodávající o svém zboží či službě sdělit. Radí, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Kniha se snaží přesně o to, co je v titulu napsáno: pomoci čtenářům prokouknout triky obchodníků. Odhalit nekalé praktiky, leckdy končící až na hranici legality. Upozornit na vše, co by měl prodávající o svém zboží či službě sdělit. Radí, ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Pojmenuje však všechna podstatná měřítka, podle nichž je možno dobře zvolit a docílit tak jak úspory, tak i garance slušného zacházení. Kniha poskytne ucelenou představu o fungování této oblasti každodenního života a poskytne potřebné ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Autor: Nepomuk Gasteiger
Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989
Dostupnost:
2 pracovní dny
i