načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Spotřebitelské chování – Česko

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Spotřebitelské chování – Česko:
Nenech se dojit -- aneb Jak vydělávat nejen na slevách Nenech se dojit
Šídlo, Dušan
3 dny
Naše cena: 290 Kč
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta Alternativní potravinové sítě
Spilková, Jana
5 dní
Naše cena: 210 Kč
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 361 Kč
 (e-book)
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky" Chování zákazníka
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 361 Kč
Nenech se dojit -- aneb Jak vydělávat nejen na slevách

Nenech se dojit
  aneb Jak vydělávat nejen na slevách

Autor: Dušan Šídlo

Praktické rady, jak omezit stále rostoucí výdaje. První část obsahuje výklady věnované cenám, trikům používaným prodejci nebo radám, jak ušetřit při nákupech. Ve druhé části najdeme praktické rady zaměřené na snížení výdajů na enegii, vodu, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
345 Kč
290 Kč
+
-
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské typologie
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Autor: Lucie Sára Závodná; Jan Závodný Pospíšil

Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
299 Kč
278 Kč
+
-
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské chování
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Hudba a my
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.   (e-kniha)

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

180 Kč
+
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen -- Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů

Diference ve spotřebním chování mužů a žen
  Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů
  (e-kniha)

Autor: Václav Stříteský

– Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní zboží jako dar -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018

Kulturní zboží jako dar
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta

Alternativní potravinové sítě
  Česká cesta

Autor: Jana Spilková

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
250 Kč
210 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Chování zákazníka
  Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

361 Kč
+
-
Změna dodavatele energií - jak se nenechat oklamat

Změna dodavatele energií
  jak se nenechat oklamat

Autor: Michal Eisner

Pojmenuje však všechna podstatná měřítka, podle nichž je možno dobře zvolit a docílit tak jak úspory, tak i garance slušného zacházení. Kniha poskytne ucelenou představu o fungování této oblasti každodenního života a poskytne potřebné ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
229 Kč
192 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Divadlo a film
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Muzea a galerie -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Muzea a galerie
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.