načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Spotřebitelské chování

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Spotřebitelské chování:
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing Marketingová komunikace v místě prodeje
Jesenský, Daniel; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Jak drahé je zdarma Jak drahé je zdarma
Ariely, Dan
4 dny
Naše cena: 255 Kč
 (e-book)
Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě Jak drahé je zdarma
Ariely, Dan
skladem
Naše cena: 149 Kč
Nenech se dojit -- aneb Jak vydělávat nejen na slevách Nenech se dojit
Šídlo, Dušan
3 dny
Naše cena: 290 Kč
Kapitoly z dospělé ekonomie Kapitoly z dospělé ekonomie
Wildová, Kateřina Varhaník
5 dní
Naše cena: 330 Kč
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Chování zákazníka
  Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

361 Kč
+
-
Jak drahé je zdarma

Jak drahé je zdarma

Autor: Dan Ariely

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%
319 Kč
255 Kč
+
-
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Hudba a my
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Šifra mistra bestselleru

Šifra mistra bestselleru

Autor: Jodie Archer; Matthew L. Jockers

Autoři představují v knížce výsledky výzkumu, ve kterém s pomocí počítačových modelů zkoumali společné znaky knižních bestsellerů. Studie. Přemýšleli jste někdy nad tím, co přivedlo stovky tisíc čtenářů po celém světě ke knižním hitům jako ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
299 Kč
254 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti   (e-kniha)

Autor: Radoslav Škapa

– Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

212 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Autor: Lucie Sára Závodná; Jan Závodný Pospíšil

Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
299 Kč
278 Kč
+
-
Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what people really think)

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
640 Kč
634 Kč
+
-
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské chování
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.

Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.   (e-kniha)

Autor: Jana Spilková; kolektiv

Kniha na základě konkrétních šetření podrobně prezentuje alternativní potravinové sítě v ČR - farmářské trhy, farmářské prodejny, bedýnková schémata, komunitní zemědělství, městské zahradničení a komunitní zahrady i Slow Food. Přináší také ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
180 Kč
173 Kč
+
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen -- Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů

Diference ve spotřebním chování mužů a žen
  Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů
  (e-kniha)

Autor: Václav Stříteský

– Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské typologie
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní zboží jako dar -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018

Kulturní zboží jako dar
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
| Strana 1. z 3 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.