Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen ...
– Praktická cvičebnice spotřebitelské a finanční gramotnosti obsahuje 8 pracovních listů s informačními texty, úkoly a kontrolními otázkami, které se týkají řešení každodenních spotřebitelských situací - nákup na internetu, reklama, ...
– Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, ...
– Crowdfunding představuje alternativní způsob financování. Pojem crowdfunding lze volně přeložit jako „financování veřejností“, kdy se osoba poptávající cizí kapitál přímo obrací na veřejnost se žádostí o poskytnutí těchto prostředků např. ...
Ochrana spotrebiteľa v EÚ vychádza z koncepcie zachovania zásady rovnosti v súkromnoprávnych vzťahoch medzi spotrebiteľom na jednej strane a subjektom konajúcim v rámci svojej podnikateľskej alebo profesijnej činnosti na strane druhej. ...
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Rozbor vzájemných vztahů mezi dodavatelem a spotřebitem z hlediska právního, ekonomického i sociálního. Výklad základních pojmů, sociální aspekty spotřebilele, marketingové aspekty spotřebitelských smluv, právní úprava rizik spojených s ...
Dostupnost:
5 pracovních dníi
-7% sleva
690 Kč
642 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.