Předložená monografie se zabývá problematikou tvorby a šíření inovací v území, a to v kontextu jejich ovlivnění ze strany jednotlivých ekonomických subjektů při současném zohlednění sektoru jejich působení. Jedná se o velmi aktuální téma ...
Text přináší význam slova korupce, sleduje povahu korupce v soukromém a veřejném sektoru, zabývá se jejím potíráním nebo měřením. Autoři sledují problém korupce v širších evropských i světových souvislostech. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Druh produktu: Elektronická kniha.
Text přináší význam slova korupce, sleduje povahu korupce v soukromém a veřejném sektoru, zabývá se jejím potíráním nebo měřením. Autoři sledují problém korupce v širších evropských i světových souvislostech. ...