Kniha se věnuje tématu transformace firemní kultury v českém prostředí, konkrétně v tuzemských pobočkách zahraničních korporací, jež byly nově zakládány po roce 1989 a staly se vzorem pro etablování "západní" firemní kultury v ...
První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté ...
Autorka organizace důsledně pojímá jako formální sociální útvary, v nichž dochází k formálním procesům a vztahům. Zdůrazňuje roli jednajícího aktéra coby tvůrce organizace, která je sociálním konstruktem, jako toho, jehož myšlením a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
První část knihy seznamuje s předmětem sociologie, základními sociologickými pojmy, metodologickými problémy zmíněného oboru - především sociologickým výzkumem. Obecně sociologickou část uzavírají kapitoly o sociální diferenciaci. Poté ...
Dostupnost:
produkt je teď nedostupný
241 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.