načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Sociální reklama

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Sociální reklama:
Sociální marketing Sociální marketing
Bačuvčík, Radim; Harantová, Lenka
3 dny
Naše cena: 254 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I.
  Ochrana zdraví
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

- Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva

Sociální marketingové kampaně v Česku III.
  Lidská práva
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

- Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
  Ochrana životního prostředí
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

- Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketing

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Historie, prostředky, strategie aetické aspekty sociálního marketingu. ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
299 Kč
254 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění

Sociální marketingové kampaně v Česku II.
  Bezpečnost a prevence zranění
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

- Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty   (e-kniha)

Autor: Lenka Harantová

- Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist