načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ:
Chyby se staly (ale ne mou vinou) Chyby se staly (ale ne mou vinou)
Tavrisová, Carol; Aronson, Elliot
6 dní
Naše cena: 329 Kč
Svého psa nestřílejte! -- Nový přístup k učení a trénování Svého psa nestřílejte!
Pryorová, Karen
skladem
Naše cena: 215 Kč
Zvíře politické -- Eseje o lidské nátuře Zvíře politické
Koukolík, František
3 dny
Naše cena: 312 Kč
Bod zlomu -- O malých příčinách s velkými následky Bod zlomu
Gladwell, Malcolm
5 dní
Naše cena: 254 Kč
 (e-book)
Bod zlomu Bod zlomu
Gladwell, Malcolm
skladem
Naše cena: 169 Kč
Antifragilita Antifragilita
Taleb, Nassim Nicholas
6 dní
Naše cena: 423 Kč
Lépe porozumět sobě i ostatním

Lépe porozumět sobě i ostatním

Autor: Serge Ciccotti

Zajímavé psychologické experimenty pro lepší pochopení našeho chování. Jak lze ovlivnit výši spropitného? Proč si děti rády hrají se sirkami? Proč se říká, že ženy jsou ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-39%
sleva
hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%
177 Kč
+
-
Všude a nikde -- Vliv elektronických médií na sociální chování

Všude a nikde -- Vliv elektronických médií na sociální chování

Autor: Joshua Meyrowitz

vliv elektronických médií na sociální chování

Dostupnost: 11 pracovních dní  i
-11%
sleva
307 Kč
+
-
Bell Curve

Bell Curve

Autor: Charles Murray

The ability to manipulate information has become the single most important element of success. High intelligence is an increasingly precious raw material. But despite decades of fashionable denial, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
533 Kč
The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference

Autor: Malcolm Gladwell

In this brilliant and original book, Malcolm Gladwell explains and analyses the 'tipping point', that magic moment when ideas, trends and social behaviour cross a threshold, tip and spread like ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
213 Kč
Zlatý kondom - Úvahy o lásce ztracené a nalezené

Zlatý kondom - Úvahy o lásce ztracené a nalezené

Autor: Jeanne Saferová

Kniha pro všechny, kdo už někdy milovali. Známá psychoterapeutka vypráví fascinující příběhy ze života pacientů, účastníků výzkumů i ze svého osobního života o té ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-20%
sleva
hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%hodnoceni - 76.9%
239 Kč
Prosociálnosť a etická výchova

Prosociálnosť a etická výchova

Autor: Ivan Podmanický; Andrej Rajský

Prosociálnosť a etická výchova. Monografia je výstupom projektu VEGA č. 1/0962/13 Teoretické preskúmanie a empirické overenie konceptu prosociálnosti ako východiskovej bázy aktuálnej ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
170 Kč
Mysli jako freak

Mysli jako freak

Autor: Steven D. Levitt; Stephen J. Dubner

Změňte své myšlení a uvažujte jako freak, cvok, blázen, ujeťák, exot. Běžný pohled na svět obracely naruby už předchozí světově úspěšné knihy, Freakonomics (2005, č. Špekonomie ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
209 Kč
Hodnoty, postoje, chování    Česká republika 2002 2012

Hodnoty, postoje, chování Česká republika 2002 2012

Autor: Klára Vlachová

Česká společnost zažila v letech 2002 až 2012 řadu událostí a změn. Podobné události a změny však probíhaly i v ostatních evropských státech. Stav i vývoj postojů, hodnot a chování populací evropských ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-18%
sleva
236 Kč
Poznávání interpersonálních charakteristik osobnosti

Poznávání interpersonálních charakteristik osobnosti

Autor: Martin Seitl

Publikace se zaměřuje na dvě významné tradice psychologického přístupu k interpersonálním otázkám jedince. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na ohraničení hodnot jako osobnostních kategorií a následně ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
235 Kč
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Autor: Janka Táborecká-Petrovičová

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
97 Kč
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist