Autor: Jean Liedloffová
Pocity nespokojenosti a napětí pramení z neuspokojených potřeb miminek a malých dětí, jež vznikají absencí prosté intuice a přirozenosti při výchově. K těmto závěrům autorka dospěla na několika expedicích mezi Yequány - obyvateli ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i
Autor se zaměřuje na psychický vývoj a socializační poruchy v raném dětství, středním dětství a v období dospívání. Zabývá se příčinami emočních problémů, dynamikou duševních chorob, problematikou výchovy v rámci rodiny a školy, navazováním
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Denisa Vídeňská
Publikace je zaměřena na reflexi dětství v 19. století, a to v životě tří generací rodu Auerspergů a jim příbuzných členů. Kniha předkládá analýzu výchovy, vzdělání, dětských her a vztahů v rodině. Důraz je kladen na aspekt genderu, protože ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i
Autor: Hana Babyrádová-Stehlíková; kolektiv autorů
Publikace Uvnitř a vně: sociální a edukativní aspekty výtvarné tvorby v prostředí školy a ve veřejném prostoru nahlíží z různých úhlů pohledu na propojení pedagogiky, výtvarného umění a nových médií. Studie Hany Stehlíkové Babyrádové ...
Dostupnost:
5 pracovních dní
i
Antisociální chování dospívajících je přítomné v každé generaci, mění se pouze jeho projevy. V každé kapitole jsou uvedeny výsledky vlastního výzkumu, který se zabývá těmito tématy. Publikace je je určena především odborníkům, psychologům, ...
Dostupnost:
skladem
i
Popisuje deset charakteristik, které pomáhají objasnit, ale ne definovat to, jaké jsou děti s autismem. Témata se týkají komunikace, sociální zdatnosti a klíčové úlohy, kterou při výchově dítěte s autismem ke smysluplnému, soběstačnému a ...
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
– Na první pohled by se mohlo zdát, že ve škole se hovoří stejně jako všude jinde. Školní jazyk je však natolik specifický, že se o něm mnohdy uvažuje jako o cizím jazyce svého druhu. Od chvíle, kdy děti vstupují do školy a stávají se žáky, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Eva Minaříková; Světlana Hanušová; Tomáš Kohoutek
Začínající učitelé v českých základních školách
Dostupnost:
3 pracovní dny
i
Publikace se skládá ze tří částí. V první nazvané Teorie nonkonformismu se čtenář seznámí se základními myšlenkami kontrariánství. Jedná se o stručný příspěvek ke klasifikaci a typologii nonkonformismu a konformismu. Některé z těchto ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i
Autor se zaměřuje na psychický vývoj a socializační poruchy v raném dětství, středním dětství a v období dospívání. Zabývá se příčinami emočních problémů, dynamikou duševních chorob, problematikou výchovy v rámci rodiny a školy, navazováním ...
Dostupnost:
skladem
i
Studie seznamuje s bio-psycho-sociálními proměnami, ke kterým dochází v etapě mladé dospělosti; zaměřuje se na kategorii lidí s vrozeným tělesným postižením. Tělesné postižení je představeno z hlediska somatopedického, přičemž důraz je ...
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Hana Šlechtová
Kniha vychází z rozhovorů s rodiči českých a francouzských rodin se třemi dětmi, kde alespoň jeden z rodičů dosáhl vyššího než středoškolského vzdělání. Všechny tyto rodiny jsou zdálky velmi podobné, zatímco zblízka... Publikace poskytuje ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autorka se nejdříve věnuje období dítěte od jednoho do čtyř let, jeho vývoji, vnímání a reakcím na své okolí a následně věku pěti až šesti let. Za velmi důležitý považuje jak výběr vhodné školky, který by rodiče neměli rozhodně podceňovat, ...
Dostupnost:
skladem
i
Studie seznamuje s bio-psycho-sociálními proměnami, ke kterým dochází v etapě mladé dospělosti; zaměřuje se na kategorii lidí s vrozeným tělesným postižením. Tělesné postižení je představeno z hlediska somatopedického, přičemž důraz je ...
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Lenka Šulová; Chantal Zaouche-Gaudron
Autoři mapují vliv rodiny, vrstevnické skupiny a institucí na dítě, podrobně analyzují rozvoj jeho řeči. Studie rovněž zkoumají jak dítě řeší problémy, učí se vyrovnávat s novými životními nároky. Texty jsou prezentovány vždy v česky i ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i
Na první pohled by se mohlo zdát, že ve škole se hovoří stejně jako všude jinde. Školní jazyk je však natolik specifický, že se o něm mnohdy uvažuje jako o cizím jazyce svého druhu. Od chvíle, kdy děti vstupují do školy a stávají se žáky, ...
Dostupnost:
6 pracovních dní
i