načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Služby

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Služby:
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!

2 dny
Naše cena: 190 Kč
Job Matters - Angličtina pro řemesla a služby A1-A2 - učebnice Job Matters
Kostler, Maria Elisabeth; Hovorková, Martina
2 dny
Naše cena: 257 Kč
Jak prodat neviditelné Jak prodat neviditelné
Beckwith, Harry
2 dny
Naše cena: 176 Kč
 (e-book)
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
skladem
Naše cena: 212 Kč
Job Matters - Angličtina pro řemesla a služby A1-A2 - učebnice

Job Matters - Angličtina pro řemesla a služby A1-A2 - učebnice

Autor: Maria Elisabeth Kostler; Martina Hovorková

Titul je vytvořen speciálně pro potřeby studentů českých odborných učilišť a škol, ale také pro firemní výuku. Do výuky angličtiny vnáší následující prvky: Flexibilita - ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
257 Kč
+
-
Job Matters - angličtina pro řemesla a služby -- Příručka učitele

Job Matters - angličtina pro řemesla a služby -- Příručka učitele

Autor: James Aban

Doplňek učebnice s klíčem a kopírovatelnými předlohami v podobě křížovek.

Dostupnost: skladem  i
-5%
sleva
160 Kč
+
-
Aplikační služby IS/ICT formou ASP -- Proč a jak pronajímat informatické služby

Aplikační služby IS/ICT formou ASP -- Proč a jak pronajímat informatické služby   (e-kniha)

Autor: Jan Pavelka; Jiří Voříšek

Ekonomická recese a prasknutí tzv. internetové bubliny přivedly na přelomu tisíciletí mnohé manažery k přehodnocení investic do informačních systémů a informačních a komunikačních ...

Dostupnost: skladem  i
153 Kč
+
-
Design Guide 2013/14 -- Průvodce Prahou, jakou máme rádi/ A guide to the Prague that we like

Design Guide 2013/14 -- Průvodce Prahou, jakou máme rádi/ A guide to the Prague that we like

Průvodce Prahou, jakou máme rádi. Výběr nejstylovějších restaurací, obchodů, galerií a vůbec pražských lokalit ve výběru organizátorů pražského týdne designu a módy Designblok, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
168 Kč
+
-
Designblok magazine

Designblok magazine

Významná publikace vycházející k prestižní přehlídce designu, šperku a módy Designblok. Nabízí množství rozhovorů, fotografií, nových designérských počinů i výběr nejlepších ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
210 Kč
+
-
Dokonalé služby -- Co chtějí zákazníci

Dokonalé služby -- Co chtějí zákazníci   (e-kniha)

Autor: Pavel Vosoba

Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
161 Kč
+
-
Ekonomika podniku cestovného ruchu

Ekonomika podniku cestovného ruchu

Autor: Jana Kučerová; Anton Strašík; Ľubica Šebová

Učebný text má za cieľ sprostredkovať študentom a pedagógom študijného odboru cestovný ruch základné poznatky z podnikového hospodárstva, ktoré sú základom pre rozvíjanie ich ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
460 Kč
+
-
Jak prodat neviditelné

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

Autor poradí jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
176 Kč
+
-
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Autor: Jan Šíma

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
151 Kč
+
-
Kvalita služieb - trvalá výzva

Kvalita služieb - trvalá výzva

Autor: Miroslav Hrnčiar

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
488 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist