načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení značky

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení značky:
Logo & Corporate Identity Logo & Corporate Identity
Kafka, Ondřej; Kotyza, Michal
6 dní
Naše cena: 683 Kč
 (e-book)
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp, Byron
skladem
Naše cena: 319 Kč
Království značky

Království značky

Autor: Matt Haig

Pohled na management, tvorbu a marketing značky. Chyby a úspěchy předních světových značek na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
356 Kč
331 Kč
+
-
Jak se budují značky

Jak se budují značky   (e-kniha)

Autor: Byron Sharp

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%

319 Kč
+
-
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu

Autor: Lucie Sára Závodná; Jan Závodný Pospíšil

Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
299 Kč
278 Kč
+
-
The Contagious Commandments : Ten Steps to Brand Bravery

The Contagious Commandments : Ten Steps to Brand Bravery

Autor: Paul Kemp-Robertson

Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-11%
sleva
399 Kč
355 Kč
+
-
Logo & Corporate Identity

Logo & Corporate Identity

Autor: Ondřej Kafka; Michal Kotyza

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
690 Kč
683 Kč
+
-
CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!

CI.CZ 1990-2007 /česky/
  Firemní Styl v České republice!

Autor: Michal Richtr; Alan Záruba

Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i neziskových organizací a kulturních institucí. Úvodní ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-16%
sleva
999 Kč
839 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.