Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Na základě dat z široce pojatého výzkumu, vytvořili autoři ucelený přehled využívaných značek, jejich charakteristik, historických vztahů či nákladů na jejich implementaci. Zároveň kniha přináší nutný úvod do teorie řízení značky, a to jak ...
Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas ...
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v ...
Publikace přináší přehled nejlepších realizací v oblasti firemního stylu v České republice v letech 1990-2007. Ukázky jednotného vizuálního stylu (Corporate Design) českých firem i neziskových organizací a kulturních institucí. Úvodní ...
Dostupnost:
6 pracovních dníi
-16% sleva
999 Kč
839 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.