načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!
neuveden
3 dny
Naše cena: 190 Kč
Zákazník má vždycky pravdu -- a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb Zákazník má vždycky pravdu
Markert, Tom
3 dny
Naše cena: 118 Kč
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
3 dny
Naše cena: 211 Kč
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
Sandler, David H.
3 dny
Naše cena: 378 Kč
Medonosný marketing Medonosný marketing
Kuchař, Vladimír
3 dny
Naše cena: 211 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
doporučená cena:  249 Kč
naše cena s DPH:  211 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Autor: Adam Hazdra; Kateřina Jiřinová; Lukáš Kypus; Veronika Harazínová; Vojtěch Lunga

Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou ...
15%
naše sleva
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
doporučená cena:  375 Kč
naše cena s DPH:  318 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv


Vzrůstající dynamika změn v tržním prostředí vyžaduje flexibilní a vysoce kvalitní dodávky takových výrobků a služeb, které jsou stále častěji přizpůsobeny každému ...
7%
naše sleva
Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák


Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto ...
27%
naše sleva
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
doporučená cena:  335 Kč
naše cena s DPH:  244 Kč
skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy zboží dostanu?
 

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Autor: Pavel Marinič


Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? ...
21%
naše sleva
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
doporučená cena:  219 Kč
naše cena s DPH:  174 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!   (e-kniha)

Autor: Ivan Nový; Jörg Petzold


Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - ...
15%
naše sleva
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Autor: Edgar K. Geffroy


Nacházíme se uprostřed digitální revoluce: internet zásadně mění způsob, jakým nakupujeme, pracujeme, ale také žijeme. Nové digitální technologie výrazně zasahují do našich ...
13%
naše sleva
English for Customer Care + CD
doporučená cena:  295 Kč
naše cena s DPH:  257 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

English for Customer Care + CD

Autor: neuveden

Nakladatelství: FRAUS

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)
Enterprise and entrepreneurship 3

naše cena s DPH:  3 045 Kč
doručujeme za 7 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

Enterprise and entrepreneurship 3

Autor: Štefan Kassay

Nakladatelství: VEDA vydavatelstvo

(context of social development, alterations of the market and communication)
15%
naše sleva
Jak získávat klienty a zákazníky
doporučená cena:  249 Kč
naše cena s DPH:  211 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Jak získávat klienty a zákazníky

Autor: Marián Olej

Nakladatelství: BIZBOOKS

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy ...
51%
naše sleva
Jak získávat klienty a zákazníky
doporučená cena:  249 Kč
naše cena s DPH:  121 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Jak získávat klienty a zákazníky   (e-kniha)

Autor: Marián Olej

Nakladatelství: BIZBOOKS

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.