načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
4 dny
Naše cena: 192 Kč
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
4 dny
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
skladem
Naše cena: 212 Kč
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
Sandler, David H.
3 dny
Naše cena: 423 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
 (e-book)
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
skladem
Naše cena: 212 Kč
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů. Budete ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
218 Kč
192 Kč
+
-
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Autor: Pavel Marinič

Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti. ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
69 Kč
68 Kč
+
-
Jak na skvělou zákaznickou péči

Jak na skvělou zákaznickou péči

Autor: Mário Roženský

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
490 Kč
412 Kč
+
-
Bezonomie

Bezonomie   (e-kniha)

Autor: Brian Dumaine

Principy, s jejichž pomocí uspěla na trhu společnost Amazon. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

319 Kč
+
-
Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům
  (e-kniha)

Autor: Dib Allan

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, aby ho mohl každý postupně ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti   (e-kniha)

Autor: Radoslav Škapa

– Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

212 Kč
+
-
Průvodce úspěšného obchodníka

Průvodce úspěšného obchodníka   (e-kniha)

Autor: David Kolář; David Janeček; Petr Neckář

Kniha nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím obchodníkům, tak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

339 Kč
+
-
Průvodce úspěšného obchodníka

Průvodce úspěšného obchodníka

Autor: Petr Neckař; David Kolář; David Janeček

Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se odlišit od konkurence. Je určena jak začínajícím ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Autor: Milan Kubina; Viliam Lendel

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
362 Kč
337 Kč
+
-
Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou

Vynikněte!
  47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou
  (e-kniha)

Autor: John G. Miller

– „Kniha  Vynikněte!  je v každém ohledu trefou do černého: obsahuje praktické informace, skvělé příběhy a snadno se čte. John Miller v ní nabízí užitečný návod pro každou organizaci, která chce vyniknout. Stačí jen vydat se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

139 Kč
+
-
The Richer Way : How to Get the Best Out of People

The Richer Way : How to Get the Best Out of People

Autor: Julian Richer

In 1978 Julian Richer, then aged just nineteen, opened his first shop near London Bridge. For over twenty years this shop has been listed in the Guinness Book of Records as having the highest sales per square foot of any retail outlet in ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-11%
sleva
299 Kč
266 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení
  Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
  (e-kniha)

Autor: Vít Chlebovský

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%

212 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení
  Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Autor: Vít Chlebovský

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
99 Kč
84 Kč
+
-
Vynikněte!

Vynikněte!

Autor: John G. Miller

Vynikající společnosti dennodenně podnikají kroky a prosazují standardy, aby si udržely zákazníky, zvýšily tržby i podíl na trhu a budovaly si dobrou pověst. Všichni v těchto společnostech se drží hodnot a konají kroky, ať už individuálně ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-13%
sleva
249 Kč
217 Kč
+
-
Enterprise and entrepreneurship

Enterprise and entrepreneurship

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
3 045 Kč
3 015 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.