načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Vytřete jim zrak -- Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak

4 dny
Naše cena: 190 Kč
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
4 dny
Naše cena: 187 Kč
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
4 dny
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
skladem
Naše cena: 212 Kč
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
4 dny
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
Průvodce úspěšného obchodníka

Průvodce úspěšného obchodníka

Autor: Petr Neckař; David Kolář; David Janeček

Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Skvělé služby
  Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou

Autor: Adam Hazdra; Kateřina Jiřinová; Lukáš Kypus; Veronika Harazínová; Vojtěch Lunga

Kniha rozebírá nové možnosti, které zákazníci mají díky internetu. Vysvětluje podstatu "skvělých" služeb i designu služeb, přehled jednotlivých kroků v procesu navrhování nových ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%
212 Kč
+
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
187 Kč
+
-
Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
634 Kč
+
-
Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou

Vynikněte!
  47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou
  (e-kniha)

Autor: John G. Miller

- „Kniha  Vynikněte!  je v každém ohledu trefou do černého: obsahuje praktické informace, skvělé příběhy a snadno se čte. John Miller v ní nabízí užitečný návod pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
139 Kč
+
-
Superzákazník

Superzákazník   (e-kniha)

Autor: Eddie Yoon

- Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
229 Kč
+
-
Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Superzákazník
  Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Autor: Eddie Yoon

- Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte - na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo - Motorola, přičemž druha jmenovaná firma ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení
  Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
  (e-kniha)

Autor: Vít Chlebovský

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
212 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení
  Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Autor: Vít Chlebovský

Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
84 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
<<První <Předchozí | Strana 1. z 4 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist