načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
3 dny
Naše cena: 192 Kč
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!

3 dny
Naše cena: 190 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
Medonosný marketing -- Jak přitáhnout zákazníky Medonosný marketing
Kuchař, Vladimír
5 dní
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
skladem
Naše cena: 212 Kč
Vydělávejte svými nápady -- Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží Vydělávejte svými nápady
Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves; Bernarda, Greg; Smith, Alan
5 dní
Naše cena: 502 Kč
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky   (e-kniha)

Autor: Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
129 Kč
+
-
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
319 Kč
+
-
Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou

Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou   (e-kniha)

Autor: John G. Miller

„Kniha Vynikněte! je v každém ohledu trefou do černého: obsahuje praktické informace, skvělé příběhy a snadno se čte. John Miller v ní nabízí užitečný návod pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
139 Kč
+
-
The Richer Way : How to Get the Best Out of People

The Richer Way : How to Get the Best Out of People

Autor: Julian Richer

In 1978 Julian Richer, then aged just nineteen, opened his first shop near London Bridge. For over twenty years this shop has been listed in the Guinness Book of Records as having the highest sales ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
266 Kč
+
-
Superzákazník

Superzákazník   (e-kniha)

Autor: Eddie Yoon

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
229 Kč
+
-
Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Autor: Eddie Yoon

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb   (e-kniha)

Autor: Vít Chlebovský

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za ...

Dostupnost: skladem  i
212 Kč
+
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
192 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Autor: Vít Chlebovský

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
212 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
<<První <Předchozí | Strana 1. z 7 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist