načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
2 dny
Naše cena: 187 Kč
Vytřete jim zrak -- Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak

3 dny
Naše cena: 190 Kč
Zákazník má vždycky pravdu -- a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb Zákazník má vždycky pravdu
Markert, Tom
3 dny
Naše cena: 118 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
Medonosný marketing -- Jak přitáhnout zákazníky Medonosný marketing
Kuchař, Vladimír
4 dny
Naše cena: 219 Kč
 (e-book)
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
skladem
Naše cena: 212 Kč
Vydělávejte svými nápady -- Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží

Vydělávejte svými nápady -- Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží

Autor: Greg Bernarda; Alan Smith; Alexander Osterwalder; Yves Pigneur

Autoři mezinárodního bestselleru Tvorba business modelů ve své nové knize vysvětlují, jak do svého podnikání zařadit tvorbu hodnotových nabídek (value proposition design) a navrhnout tak ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
502 Kč
+
-
Jak získávat klienty a zákazníky -- Referenční byznys

Jak získávat klienty a zákazníky -- Referenční byznys

Autor: Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
212 Kč
+
-
Vytřete jim zrak -- Zákazník musí být vždy spokojený

Vytřete jim zrak -- Zákazník musí být vždy spokojený

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
190 Kč
+
-
Zákazník má vždycky pravdu -- a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Zákazník má vždycky pravdu -- a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Tom Markert

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-20%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
118 Kč
+
-
Vydělávejte svými nápady

Vydělávejte svými nápady   (e-kniha)

Autor: Alexander Osterwalder; Yves Pigneur; Greg Bernarda; Alan Smith

Autoři mezinárodního bestselleru Tvorba business modelů ve své nové knize vysvětlují, jak do svého podnikání zařadit tvorbu hodnotových nabídek (value proposition design) a navrhnout tak ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
299 Kč
+
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
187 Kč
+
-
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
319 Kč
+
-
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami   (e-kniha)

Autor: Ivan Nový; Jörg Petzold

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - ...

Dostupnost: skladem  i
186 Kč
+
-
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? -- Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? -- Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak

Autor: Edgar K. Geffroy

Nacházíme se uprostřed digitální revoluce: internet zásadně mění způsob, jakým nakupujeme, pracujeme, ale také žijeme. Nové digitální technologie výrazně zasahují do našich ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
<<První <Předchozí | Strana 1. z 7 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist