načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
2 dny
Naše cena: 187 Kč
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!

2 dny
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 204 Kč
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
Sandler, David H.
2 dny
Naše cena: 378 Kč
Medonosný marketing Medonosný marketing
Kuchař, Vladimír
2 dny
Naše cena: 214 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb   (e-kniha)

Autor: Vít Chlebovský

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
189 Kč
+
-
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami   (e-kniha)

Autor: Ivan Nový; Jörg Petzold

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
166 Kč
+
-
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-12%
sleva
61 Kč
+
-
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu ...

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
334 Kč
+
-
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Autor: Edgar K. Geffroy

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
266 Kč
+
-
English for Customer Care -- Učebnice

English for Customer Care -- Učebnice

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
257 Kč
+
-
Enterprise and entrepreneurship 3

Enterprise and entrepreneurship 3

Autor: Štefan Kassay

(context of social development, alterations of the market and communication)
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
2 710 Kč
+
-
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky

Autor: Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
214 Kč
+
-
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky   (e-kniha)

Autor: Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-11%
sleva
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
115 Kč
+
-
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
427 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
<<První <Předchozí | Strana 1. z 4 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.