načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
3 dny
Naše cena: 187 Kč
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!

3 dny
Naše cena: 190 Kč
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
5 dní
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
skladem
Naše cena: 212 Kč
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
5 dní
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Autor: Vít Chlebovský

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
84 Kč
+
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
319 Kč
+
-
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi   (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou

Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou   (e-kniha)

Autor: John G. Miller

- „Kniha  Vynikněte!  je v každém ohledu trefou do černého: obsahuje praktické informace, skvělé příběhy a snadno se čte. John Miller v ní nabízí užitečný návod pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
139 Kč
+
-
The Richer Way : How to Get the Best Out of People

The Richer Way : How to Get the Best Out of People

Autor: Julian Richer

In 1978 Julian Richer, then aged just nineteen, opened his first shop near London Bridge. For over twenty years this shop has been listed in the Guinness Book of Records as having the highest sales ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
266 Kč
+
-
Superzákazník

Superzákazník   (e-kniha)

Autor: Eddie Yoon

- Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
229 Kč
+
-
Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Autor: Eddie Yoon

- Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte - na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo - Motorola, přičemž druha jmenovaná firma ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
339 Kč
+
-
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb   (e-kniha)

Autor: Vít Chlebovský

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
212 Kč
+
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
187 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
<<První <Předchozí | Strana 1. z 4 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist