načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak!
neuveden
3 dny
Naše cena: 190 Kč
Skvělé služby -- Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby
Hazdra, Adam; Jiřinová, Kateřina; Kypus, Lukáš; Harazínová, Veronika; Lunga, Vojtěch
3 dny
Naše cena: 211 Kč
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
Sandler, David H.
5 dní
Naše cena: 399 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 194 Kč
Medonosný marketing Medonosný marketing
Kuchař, Vladimír
4 dny
Naše cena: 211 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
13%
naše sleva
Klíčoví zákazníci a péče o ně
doporučená cena:  627 Kč
naše cena s DPH:  545 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Autor: Ken Burnett

Nakladatelství: BIZBOOKS

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a ...
15%
naše sleva
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
doporučená cena:  399 Kč
naše cena s DPH:  339 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv


Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními ...
20%
naše sleva
Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
doporučená cena:  148 Kč
naše cena s DPH:  118 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Tom Markert

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem ...
6%
naše sleva
Jak získávat klienty a zákazníky
doporučená cena:  129 Kč
naše cena s DPH:  121 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Jak získávat klienty a zákazníky   (e-kniha)

Autor: Marián Olej

Nakladatelství: BIZBOOKS
Hodnocení titulu: hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní ...
27%
naše sleva
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
doporučená cena:  335 Kč
naše cena s DPH:  244 Kč
skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy toto zboží dostanu?
 

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Autor: Pavel Marinič


Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? ...
15%
naše sleva
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami
doporučená cena:  186 Kč
naše cena s DPH:  158 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami   (e-kniha)

Autor: Ivan Nový Jörg Petzold


Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - ...
15%
naše sleva
Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
doporučená cena:  375 Kč
naše cena s DPH:  318 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Hana Lošťáková; kolektiv


Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu ...
15%
naše sleva
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Autor: Edgar K. Geffroy


Nacházíme se uprostřed digitální revoluce: internet zásadně mění způsob, jakým nakupujeme, pracujeme, ale také žijeme. Nové digitální technologie výrazně zasahují do našich ...
13%
naše sleva
English for Customer Care + CD
doporučená cena:  295 Kč
naše cena s DPH:  257 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

English for Customer Care + CD

Autor: neuveden

Nakladatelství: FRAUS

Učebnice určená pro pracovníky firemní zákaznické podpory, call-center a reklamačních oddělení k řešení konfliktních situací... (B2)
Enterprise and entrepreneurship 3

naše cena s DPH:  3 045 Kč
doručujeme za 7 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Enterprise and entrepreneurship 3

Autor: Štefan Kassay

Nakladatelství: VEDA vydavatelstvo

(context of social development, alterations of the market and communication)
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.