načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Řízení vztahů se zákazníky

Fungujeme! Vážení zákazníci, e-shop je plně v provozu. Od 18. 5. 2020 jsou navíc všechny naše prodejny a výdejny otevřeny. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Řízení vztahů se zákazníky:
Vytřete jim zrak -- Zákazník musí být vždy spokojený Vytřete jim zrak

4 dny
Naše cena: 190 Kč
Přestaňte prodávat a získejte klienty! Přestaňte prodávat a získejte klienty!
De, Souza Bernie
skladem
Naše cena: 192 Kč
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
3 dny
Naše cena: 84 Kč
 (e-book)
Management zákaznických řešení -- Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb Management zákaznických řešení
Chlebovský, Vít
skladem
Naše cena: 212 Kč
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
Sandler, David H.
4 dny
Naše cena: 395 Kč
 (e-book)
Umění prodávat -- 3., doplněné a aktualizované vydání Umění prodávat
Filipová, Alena
skladem
Naše cena: 229 Kč
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky
  CRM v teorii a praxi
  (e-kniha)

Autor: Vratislav Kozák

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe. (CRM v teorii a praxi)
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Autor: Souza Bernie De

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, ...

Dostupnost: skladem  i
-12%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
218 Kč
192 Kč
+
-
Marketingový plán na jednu stránku -- Nejrychlejší cesta k penězům

Marketingový plán na jednu stránku
  Nejrychlejší cesta k penězům
  (e-kniha)

Autor: Dib Allan

Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

297 Kč
+
-
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti   (e-kniha)

Autor: Radoslav Škapa

- Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

212 Kč
+
-
Průvodce úspěšného obchodníka

Průvodce úspěšného obchodníka   (e-kniha)

Autor: Petr Neckař; David Kolář; David Janeček

Kniha nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat a jak se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

339 Kč
+
-
Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Researching Customer Satisfaction and Loyalty How to Find Out What People Really Think

Autor: Paul Szwarc

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research. (how to find out what

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
640 Kč
634 Kč
+
-
Průvodce úspěšného obchodníka

Průvodce úspěšného obchodníka

Autor: Petr Neckař; David Kolář; David Janeček

Zkušení autoři nabízí osvědčené know-how, konkrétní návody a praktická doporučení, jak být při obchodování maximálně efektivní a úspěšný. Upozorňuje, jakých chyb se ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
399 Kč
339 Kč
+
-
This is Service Design Thinking. Basics - Tools - Cases

This is Service Design Thinking. Basics
  Tools - Cases

Autor: Jakob Stickdorn Marc Schneider

This is Service Design Thinking introduces an inter-disciplinary approach to designing services. Service design is a bit of a buzzword these days and has gained a lot of interest from various fields. ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
882 Kč
873 Kč
+
-
Vynikněte! -- 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou

Vynikněte!
  47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou
  (e-kniha)

Autor: John G. Miller

- „Kniha  Vynikněte!  je v každém ohledu trefou do černého: obsahuje praktické informace, skvělé příběhy a snadno se čte. John Miller v ní nabízí užitečný návod pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

139 Kč
+
-
Management jakosti v automobilovém průmyslu VDA 10

Management jakosti v automobilovém průmyslu VDA 10

(předpoklady, sběr dat a hodnocení, potenciál)

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
133 Kč
132 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
| Strana 1. z 4 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist