načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklamní texty

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklamní texty:
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Šenkapoun, Pavel
6 dní
Naše cena: 0 Kč
Orbis Tweetus Orbis Tweetus

3 dny
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Copywriting Copywriting
Viktora, Jiří; Jebavá, Lucie; Šupolíková, Jana; Veselá, Zuzana; Sálová, Anna
skladem
Naše cena: 168 Kč
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing Manuál copywritingu
Untermüller, Vojtěch
6 dní
Naše cena: 0 Kč
To nejlepší z Nejlepšího copywritera To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Šenkapoun, Pavel
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing Manuál copywritingu
Untermüller, Vojtěch
skladem
Naše cena: 189 Kč
Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Silná slova -- Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Silná slova
  Proměňte firemní texty v poutavý prodejní příběh

Autor: Petra Rybková

Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Copywriting -- Pište texty, které prodávají

Copywriting
  Pište texty, které prodávají

Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková

Příručka nás seznamuje se základy i pokročilými technikami copywritingu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing
  (e-kniha)

Autor: Vojtěch Untermüller

Odhalí základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat. Knížka plná tipů je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Autor: Pavel Šenkapoun

Kapitoly přibližují tvorbu reklamních a marketingových textů, marketingové strategie, základy stylistiky a informace věnované osobnímu růstu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%

Manuál copywritingu -- Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Manuál copywritingu
  Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Autor: Vojtěch Untermüller

Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají? S tímto praktickým manuálem copywritingu to zvládnete přes víkend! (jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing a vítězit v každodenních bitvách o

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%

Kreativní copywriting

Kreativní copywriting   (e-kniha)

Autor: Anna Sálová

– Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%hodnoceni - 66.9%

Orbis Tweetus

Orbis Tweetus

Unikátní knižní projekt, který nemá obdobu v ČR, ani v zahraničí – první Twitter kniha na světě ilustrovaná fanoušky. A možná jde i o první fyzický důkaz komunitní literatury, která vznikla ze sociálních sítí. (první twitter kniha na světě

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

Webcopywriting pro samouky -- Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)

Webcopywriting pro samouky
  Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)
  (e-kniha)

Autor: Pavel Šenkapoun

Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Michaela Horňáková

– Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. – – Praktický průvodce vás naučí tvorbě ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%

Copywriting

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Jiří Viktora; Lucie Jebavá; Jana Šupolíková; Zuzana Veselá; Anna Sálová

Pětice autorů zasvětí čtenáře do práce profesionálních copywriterů. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají. Tato příručka je vhodná nejen pro ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%

Webcopywriting pro samouky

Webcopywriting pro samouky

Autor: Pavel Šenkapoun

Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%

Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Zdeněk Křížek; Ivan Crha

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%

Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Zdeněk Křížek; Ivan Crha

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.