načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklamní strategie

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklamní strategie:
1001 reklamních tipů 1001 reklamních tipů
Dupont, Luc
skladem
Naše cena: 224 Kč
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří
4 dny
Naše cena: 229 Kč
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
1001 reklamních tipů

1001 reklamních tipů

Autor: Luc Dupont

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky ...

Dostupnost: skladem  i
-20%
sleva
hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%
224 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
229 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
229 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist