načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklamní strategie

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklamní strategie:
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama
Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří
3 dny
Naše cena: 229 Kč
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
229 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
229 Kč
+
-
1001 reklamních tipů

1001 reklamních tipů

Autor: Luc Dupont

Dostupnost: kniha je nedostupná
-20%
sleva
hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%
224 Kč
Hegarty on Creativity

Hegarty on Creativity

Autor: John Hegarty

Hegartova sdělení jsou vždy křišťálově jasná a obsahují výhodu kombinace jednoduchosti, odvážného myšlení a neohrzožené výzvy. S touto knihou čtenáři zjistí, že autorovi výzvy jsou tu proto, aby je ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-11%
sleva
285 Kč
Jak stvořit pecku na trhu

Jak stvořit pecku na trhu   (e-kniha)

Autor: Jonah Berger

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou? Výrobky, myšlenky a vzorce ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
170 Kč
Jak stvořit pecku na trhu

Jak stvořit pecku na trhu

Autor: Jonah Berger

Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako vi- rus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%
231 Kč
VSI Advertising

VSI Advertising

Autor: Winston (Formerly founder Chairman of the World Advertising Research Center. Vice President of the History of Advertising Trust and Visiting Professor of Marketing at the University of Westminster) Fletcher

Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is believed to be both immensely powerful yet immensely wasteful, to increase economic prosperity and to be morally questionable. Neither ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-1%
sleva
193 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist