načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles; Ogilvy, David
3 dny
Naše cena: 594 Kč
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu Retro ČS
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 423 Kč
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená Retro ČS III.
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 438 Kč
Retro ČS 1–3 box Retro ČS 1–3 box
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 1 051 Kč
Retro ČS 2 Retro ČS 2
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 418 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
10 dní
Naše cena: 263 Kč
Dětství pod palbou

Dětství pod palbou

Autor: Joel Bakan

Příručka informuje rodiče o rizicích vlivu velkých korporací na život jejich dětí. Velké společnosti nejen produkují nadměrné množství věcí, které jsou pro děti škodlivé, ale ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
299 Kč
263 Kč
+
-
Sklik Jednoduše

Sklik Jednoduše

Autor: Martin Domes

Příručka o efektivním využití českého PPC systému Sklik společnosti Seznam.cz. Věnujete se internetovému marketingu a rádi byste začali používat některý z PPC systémů? Nebo chcete ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
199 Kč
169 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy
  4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
459 Kč
390 Kč
+
-
Jak na reklamu

Jak na reklamu

Autor: Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-13%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
220 Kč
191 Kč
+
-
Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání

Jak psát reklamní text
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Zdeněk Křížek; Ivan Crha

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
289 Kč
246 Kč
+
-
Regulace reklamy. Komentář

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Helena Chaloupková

Předkládaná publikace přináší vybrané komentované právní předpisy (části předpisů), které jsou pro reklamu v ČR zásadní: zákon o regulaci reklamy, nekalou soutěž upravenou v ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
730 Kč
679 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
269 Kč
229 Kč
+
-
Říše pomíjivosti -- Móda a její úděl v moderních společnostech

Říše pomíjivosti
  Móda a její úděl v moderních společnostech

Autor: Gilles Lipovetsky

Gilles Lipovetsky (nar. 1944), známý esejista a sociální myslitel, ukazuje na fenoménu módy, v čem se dnešní západní společnost radikálně liší od předchozích i ostatních kultur a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
450 Kč
378 Kč
+
-
Reklama -- 200 tipů, které musíte znát

Reklama
  200 tipů, které musíte znát

Autor: Roman Kobiela

Kniha obsahuje teoretické i praktické informace o reklamě jako významném nástroji moderních marketingových strategií. Zaměřuje se na efektivnost marketingových komunikací, přípravu ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 57.5%hodnoceni - 57.5%hodnoceni - 57.5%hodnoceni - 57.5%hodnoceni - 57.5%
287 Kč
244 Kč
+
-
Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Guerillový marketing
  Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Autor: Thomas Patalas

Malý rozpočet spolu s kreativními a nekonvenčními nápady - to je recept, na nějž v poslední době začíná spoléhat stále více malých a středních firem. Pro guerillové strategie ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
269 Kč
229 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist