načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles; Ogilvy, David
3 dny
Naše cena: 594 Kč
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu Retro ČS
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 423 Kč
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená Retro ČS III.
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 438 Kč
Retro ČS 1–3 box Retro ČS 1–3 box
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 1 051 Kč
Retro ČS 2 Retro ČS 2
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 418 Kč
Jeans Story - Retro Blue Jeans Story
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 413 Kč
Rozhodnutia vo veciach reklamy

Rozhodnutia vo veciach reklamy

Autor: Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár

- Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
742 Kč
660 Kč
+
-
Žena a muž v marketingové komunikaci

Žena a muž v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Text studuje rozdílné postavení žen a mužů v oblasti marketingové komunikace. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Tradiční a nové v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Monografie zkoumá vztahy tradičních a nových principů v oblasti marketingové komunikace. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Globální a lokální v marketingové komunikaci

Globální a lokální v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Kniha by měla přispět k tomu, aby reklama kolem nás byla kreativnější. Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů vedl, poznatků ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
299 Kč
254 Kč
+
-
Pitch it!

Pitch it!

Autor: Sibylle Kurz

Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět publiku tak, aby okamžitě zaujal a zároveň získal prostředky pro realizaci. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
277 Kč
233 Kč
+
-
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Autor: Martin Kalista

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
139 Kč
129 Kč
+
-
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu

Retro ČS
  Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu

Autor: Michal Petrov

Autor knihy se stal v roce 2008 duchovním autorem magazínu České televize Retro, sledujícího oblíbené produkty každodenní spotřeby socialistického Československa ve čtyřech dekádách ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%
498 Kč
423 Kč
+
-
Jak nás milují andělé

Jak nás milují andělé

Autor: Marko Pogačnik

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
99 Kč
92 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6 7
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist