Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...
Publikace si klade za úkol zmapovat ústřední oblast sokolského výtvarnictví, tvořenou plakáty a pohlednicemi k všesokolským sletům z let 1901-1948. Ačkoliv se na výtvarné podobě sletové propagace tradičně podíleli přední čeští umělci (mezi ...
Objevná monografie badatelů v oblasti výtvarné kultury mapuje zlatou éru československé ilustrace, kdy po létech stalinistického socialistického realismu začaly do vizuální tvorby pronikat nejprogresivnější postupy. Vedle pérovek se znovu ...
Katalog k výstavě, která ve Veletržním paláci v Praze představila tvorbu jednoho z nejzajímavějších výtvarníků první poloviny 20. století. Publikace připomíná až neuvěřitelnou šíři Rykrova talentu: vynikl jako malíř autodidakt, sochař, ...
Kolektivní monografie předkládá ucelený pohled na tvorbu Zdeňka Rossmanna, význačné osobnosti československého meziválečného modernismu. Rossmann se ve svém díle pohyboval napříč výtvarnými médii - zásahl do typografie, knižního designu, ...
Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního ...
Druh produktu: Elektronická kniha.