načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles; Ogilvy, David
2 dny
Naše cena: 587 Kč
Jeans Story -- Retro Blue Jeans Story
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 418 Kč
Retro ČS -- Co bylo (a nebylo) za reálného komunismu Retro ČS
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 418 Kč
Retro ČS 3 Retro ČS 3
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 418 Kč
Retro ČS 1–3 box Retro ČS 1–3 box
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 1 129 Kč
Retro ČS II. - Jak jsme si to (u)žili za reálného socialismu Retro ČS II.
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 418 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young; David Ogilvy

– David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. – ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
699 Kč
587 Kč
+
-
Retro ČS -- Co bylo (a nebylo) za reálného komunismu

Retro ČS
  Co bylo (a nebylo) za reálného komunismu

Autor: Michal Petrov

Autor knihy se stal v roce 2008 duchovním autorem magazínu České televize Retro, sledujícího oblíbené produkty každodenní spotřeby socialistického Československa ve čtyřech dekádách před rokem 1989. Materiál z osobního archivu nyní použil i ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 81.9%hodnoceni - 81.9%hodnoceni - 81.9%hodnoceni - 81.9%hodnoceni - 81.9%
498 Kč
418 Kč
+
-
Reklub 1927-1949: Kapitoly z dějin československé reklamy

Reklub 1927-1949: Kapitoly z dějin československé reklamy

Autor: Dušan Pavlů

Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
388 Kč
345 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%
299 Kč
254 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  3., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%hodnoceni - 54.3%

Sklik Jednoduše

Sklik Jednoduše   (e-kniha)

Autor: Martin Domes

Příručka o efektivním využití českého PPC systému Sklik společnosti Seznam.cz. Věnujete se internetovému marketingu a rádi byste začali používat některý z PPC systémů? Nebo chcete efektivně investovat do vlastní propagace? Zkuste se ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě
  Struktura hudební složky reklam v českých televizích
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

– Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip Rigel; Ondřej Moravec; Dana Ondrejová

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
390 Kč
386 Kč
+
-
Retro ČS 3

Retro ČS 3

Autor: Michal Petrov

– (Povolená) dovolená – V dalším pokračování knihy Retro ČS si čtenář konečně užije i trochu zaslouženého odpočinku, dokonce i neplánovaného. Expedice do časů socialismu startuje během uhelných prázdnin zkraje roku 1979, ale autor se jak ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
498 Kč
418 Kč
+
-
Marketing ve vzdělávání

Marketing ve vzdělávání

Autor: Pavel Kapoun

Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní web, public relations a ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
138 Kč
137 Kč
+
-
100 otázek a odpovědí Zákoník práce po novele; Reklama a propagace
Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-16%
sleva
159 Kč
134 Kč
+
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Autor: Pavel Šenkapoun

– – O psaní, reklamě a duši. – Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
299 Kč
266 Kč
+
-
Hroši žerou trpaslíky!

Hroši žerou trpaslíky!   (e-kniha)

Autor: Alex Boese

– Praktický a zábavný průvodce světem falše.  – Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Nástin všesokolského výtvarnictví -- Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Nástin všesokolského výtvarnictví
  Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Autor: Tomáš Mazáč

Publikace si klade za úkol zmapovat ústřední oblast sokolského výtvarnictví, tvořenou plakáty a pohlednicemi k všesokolským sletům z let 1901-1948. Ačkoliv se na výtvarné podobě sletové propagace tradičně podíleli přední čeští umělci (mezi ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
198 Kč
166 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
| Strana 1. z 4 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.