načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu Retro ČS
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 408 Kč
Společenstvo hrdinů Společenstvo hrdinů
Prchal, Vítězslav
3 dny
Naše cena: 381 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
3 dny
Naše cena: 296 Kč
 (e-book)
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
skladem
Naše cena: 252 Kč
Retro ČS II. - Jak jsme si to (u)žili za reálného socialismu Retro ČS II.
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 393 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
3 dny
Naše cena: 262 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  459 Kč
naše cena s DPH:  390 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
15%
naše sleva
Public relations
doporučená cena:  297 Kč
naše cena s DPH:  252 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Public relations   (e-kniha)

Autor: Denisa Hejlová

Nakladatelství: Grada
Hodnocení titulu: hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, ...
15%
naše sleva
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Hodnocení titulu: hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%hodnoceni - 59%
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
11%
naše sleva
Propagace
doporučená cena:  185 Kč
naše cena s DPH:  164 Kč
doručujeme za 11 pracovních dní
Kdy toto zboží dostanu?
 

Propagace

Autor: Františka Kaplová; Josef Turek

Hodnocení titulu: hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%hodnoceni - 70.3%
Kniha je určena pro střední odborná učiliště obor aranžér. Je rozdělena do několika hlavních celků: vývoj propagace, propagační prostředky, tvorba propagačních prostředků, ...
6%
naše sleva
Copywriting
doporučená cena:  149 Kč
naše cena s DPH:  140 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Jiří Viktora Lucie Jebavá Jana Šupolíková Zuzana Veselá Anna Sálová

Hodnocení titulu: hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! ...
13%
naše sleva
Intuitivní reklama
doporučená cena:  298 Kč
naše cena s DPH:  259 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy toto zboží dostanu?
 

Intuitivní reklama

Autor: Miloš Toman

Nakladatelství: Management Press
Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana (nakladatelství Management Press, brož., 252 str., doporučená cena 298 Kč) by se stejně ...
15%
naše sleva
Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy toto zboží dostanu?
 

Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Autor: Thomas Patalas

Hodnocení titulu: hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, ...
15%
naše sleva
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
doporučená cena:  229 Kč
naše cena s DPH:  194 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová Jiří Mikeš

Hodnocení titulu: hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka ...
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  390 Kč
naše cena s DPH:  331 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy toto zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Vysekalová kolektiv a Jitka

Hodnocení titulu: hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
21%
naše sleva
Retro ČS II. - Jak jsme si to (u)žili za reálného socialismu
doporučená cena:  498 Kč
naše cena s DPH:  393 Kč
skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy toto zboží dostanu?
 

Retro ČS II. - Jak jsme si to (u)žili za reálného socialismu

Autor: Michal Petrov

Hodnocení titulu: hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
Retro ČS nese pořadové číslo 2 a jednoznačně se tím hlásí k návaznosti na stejnojmennou publikaci, která autorovi vyšla na podzim 2013. Zatímco „jednička“ se věnovala tzv. ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.