načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Společenstvo hrdinů Společenstvo hrdinů
Prchal, Vítězslav
3 dny
Naše cena: 399 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
3 dny
Naše cena: 296 Kč
Retro ČS 2 Retro ČS 2
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 418 Kč
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama
Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří
3 dny
Naše cena: 228 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
16 dní
Naše cena: 262 Kč
Podvody na talíři - Jak nás obelhávají potravinářské koncerny Podvody na talíři
Bode, Thilo
3 dny
Naše cena: 88 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
16%
naše sleva
Retro ČS 2
doporučená cena:  498 Kč
naše cena s DPH:  418 Kč
skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava

Kdy zboží dostanu?
 

Retro ČS 2

Autor: Michal Petrov

Nakladatelství: JOTA
Hodnocení titulu: hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
Retro ČS nese pořadové číslo 2 a jednoznačně se tím hlásí k návaznosti na stejnojmennou publikaci, která autorovi vyšla na podzim 2013. Zatímco „jednička“ se věnovala tzv. ...
15%
naše sleva
Marketing podle cílových skupin
doporučená cena:  449 Kč
naše cena s DPH:  381 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Marketing podle cílových skupin

Autor: Florian Allgayer; Jochen Kalka


Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo ...
15%
naše sleva
Jak zákazník vnímá reklamu
doporučená cena:  387 Kč
naše cena s DPH:  328 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik du Plessis

Nakladatelství: BIZBOOKS

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. ...
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  459 Kč
naše cena s DPH:  390 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
14%
naše sleva
Dětství pod palbou
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  257 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Dětství pod palbou

Autor: Joel Bakan

Nakladatelství: TRITON
Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
Velké firmy si našly nový zdroj zisku: naše děti. Joel Bakan odhaluje, do jaké míry tyto firmy zneužívají zranitelnost a ovlivnitelnost dětí, jak manipulují se strachem jejich rodičů a ...
15%
naše sleva
Kreativita v reklamě
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  254 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Nakladatelství: Verbum
Hodnocení titulu: hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy ...
15%
naše sleva
Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  228 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Autor: Thomas Patalas

Hodnocení titulu: hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, ...
11%
naše sleva
McDonald's - tak trochu jiná kultura?
doporučená cena:  250 Kč
naše cena s DPH:  222 Kč
doručujeme za 16 pracovních dní
Kdy zboží dostanu?
 

McDonald's - tak trochu jiná kultura?

Autor: Markéta Pravdová


Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald's ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a ...
6%
naše sleva
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
doporučená cena:  199 Kč
naše cena s DPH:  187 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Bačuvčík Radim


Téma „Teorie a praxe v marketingové komunikaci“ završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, ...
53%
naše sleva
Copywriting
doporučená cena:  299 Kč
naše cena s DPH:  140 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Copywriting   (e-kniha)

Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková; Lucie Jebavá; Jiří Viktora


Staňte se guru tvorby reklamních textů! Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.