načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles
3 dny
Naše cena: 293 Kč
Jeans Story -- Retro Blue Jeans Story
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 219 Kč
Retro ČS -- Co bylo (a nebylo) za reálného komunismu Retro ČS
Petrov, Michal
2 dny
Naše cena: 393 Kč
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená Retro ČS III.
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 184 Kč
Retro ČS 1–3 box Retro ČS 1–3 box
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 1 116 Kč
Pionýři a roboti - Československá ilustrace 1950-1970 Pionýři a roboti
Ryška, Pavel; Šrámek, Jan;
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Retro ČS 2

Retro ČS 2

Autor: Michal Petrov

Autor úspěšného pořadu popisuje školní docházku, možnosti odívání a obouvání, bydlení, bižuterní výrobu, elektroniku. V závěru představuje katalog Tuzexu z roku 1971. Doplněno mnoha fotografiemi z autorova osobního obrazového archivu. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-19%
sleva
hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%hodnoceni - 77.2%
498 Kč
403 Kč
+
-
Podvody na talíři

Podvody na talíři

Autor: Thilo Bode

Autor patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékoli ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%
99 Kč
98 Kč
+
-
Alchymie

Alchymie

Autor: Rory Sutherland

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a ...

Dostupnost: skladem  i
-13%
sleva
499 Kč
434 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%hodnoceni - 59.7%
299 Kč
254 Kč
+
-
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
390 Kč
363 Kč
+
-
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená

Retro ČS III.
  (Povolená) dovolená

Autor: Michal Petrov

Jak jsme (ne)cestovali za reálného socialismu. Jedinečná obrazová publikace o československém retrosvětě.? V dalším pokračování knihy Retro ČS si čtenář konečně užije i trochu zaslouženého odpočinku, dokonce i neplánovaného. Expedice do ...

Dostupnost: skladem  i
-63%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
498 Kč
184 Kč
+
-
Roky ve výloze -- Sonda do aranžování výkladních skříní v Československu 1955-1989

Roky ve výloze
  Sonda do aranžování výkladních skříní v Československu 1955-1989

Autor: Daniela Kramerová; Marcel Fišer

Výkladní skříně v období socialistického Československa nesloužily jen k propagaci zboží, ale byly též jedním z kanálů politické propagandy a osvěty, vybízející k zdravějšímu životnímu stylu, spořivosti nebo pracovní morálce. Široce ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
250 Kč
210 Kč
+
-
Klub osamělých srdcí pana vajíčko

Klub osamělých srdcí pana vajíčko

Autor: Tomáš Belko; Pavel Brycz; Lenka Elbe; Oto Klempíř; Jakub Kohák; Iva Hadj Moussa; robot Franz; Pavel Sobek; Ondřej Souček; Jitka Bret Srbová; Pavel Tomeš

Kniha představuje unikátní soubor 11 povídek ze světa reklamního prostředí, plných štiplavých, humorných a ironických příběhů situovaných právě do světa marketingu a reklamy. Vedle sebe tak najdete povídky textaře kapely 100 zvířat Tomáše ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-12%
sleva
299 Kč
263 Kč
+
-
Filmové plakáty -- Dějiny jednoho média

Filmové plakáty
  Dějiny jednoho média

Autor: Ian Haydn Smith

– Tvorba filmových plakátů je stará jako film samotný. Plakáty zpočátku poukazovaly na téma propagovaného filmu: od dobrodružství a romantiky až po napínavé a mrazivé horory. Poté, s nástupem fenoménu filmových hvězd, začaly prodávat ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-20%
sleva
799 Kč
639 Kč
+
-
Divadlo ulice / Theatre of the Street -- Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938

Divadlo ulice / Theatre of the Street
  Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938

Autor: Lada Hubatová-Vacková

V jednotlivých kapitolách se autoři věnují nové velkoměstské vizualitě a ikonografii, kterou tvořily mj. vývěsní štíty, portály obchodů, výkladní skříně, velkoplošná reklama či neonové iluminace. Zkoumají, jak se meziválečné avantgardní ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
1 200 Kč
1 008 Kč
+
-
Alchymie -- Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie
  Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  (e-kniha)

Autor: Rory Sutherland

– Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů ...

Dostupnost: skladem  i

349 Kč
+
-
Fashion Marketing

Fashion Marketing

'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion.

Dostupnost: 8 pracovních dní  i
-1%
sleva
908 Kč
899 Kč
+
-
100 otázek a odpovědí Zákoník práce po novele; Reklama a propagace
Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-13%
sleva
159 Kč
138 Kč
+
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Autor: Pavel Šenkapoun

Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-13%
sleva
hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%
299 Kč
260 Kč
+
-
Hroši žerou trpaslíky!

Hroši žerou trpaslíky!   (e-kniha)

Autor: Alex Boese

– Praktický a zábavný průvodce světem falše.  – Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

199 Kč
+
-
Nástin všesokolského výtvarnictví -- Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Nástin všesokolského výtvarnictví
  Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Autor: Tomáš Mazáč

Publikace si klade za úkol zmapovat ústřední oblast sokolského výtvarnictví, tvořenou plakáty a pohlednicemi k všesokolským sletům z let 1901-1948. Ačkoliv se na výtvarné podobě sletové propagace tradičně podíleli přední čeští umělci (mezi ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
198 Kč
166 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
| Strana 1. z 4 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.