načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Retro ČS -- Co bylo (a nebylo) za reálného komunismu Retro ČS
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 418 Kč
Pionýři a roboti - Československá ilustrace 1950-1970 Pionýři a roboti
Ryška, Pavel; Šrámek, Jan;
3 dny
Naše cena: 311 Kč
Retro ČS II. - Jak jsme si to (u)žili za reálného socialismu Retro ČS II.
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 418 Kč
Zlaté časy české reklamy Zlaté časy české reklamy
Vošahlíková, Pavla
14 dní
Naše cena: 263 Kč
Horizonty modernismu - Zdeněk Rossmann (1905 - 1984) Horizonty modernismu
Sylvestrová, Marta; Toman, Jindřich
5 dní
Naše cena: 550 Kč
Zdenek Rykr a továrna na čokoládu Zdenek Rykr a továrna na čokoládu
Lahoda, Vojtěch; Rykr, Zdeněk
5 dní
Naše cena: 487 Kč
Grafický design pro každého

Grafický design pro každého

Žijeme ve vzrušující době, co se grafického designu týče, s množstvím dostupných digitálních nástrojů, o jakých se dříve grafikům ani nesnilo. Na celém světě si mohou společnosti i jednotlivci vytvářet vlastní návrhy vyhovující jejich ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-20%
sleva
499 Kč
399 Kč
+
-
Jeans Story -- Retro Blue

Jeans Story
  Retro Blue

Autor: Michal Petrov

Ačkoliv tenhle evergreen módy dnes vnímáme absolutně samozřejmě, ztělesňoval pro drtivou většinu mladých kdysi sen, který často zůstal nenaplněný celé roky. Co byli ochotni pro něj podstoupit a riskovat? Jaké byly cesty pašeráků, překupníků ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
498 Kč
418 Kč
+
-
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
390 Kč
363 Kč
+
-
Retro ČS 3

Retro ČS 3

Autor: Michal Petrov

– (Povolená) dovolená – V dalším pokračování knihy Retro ČS si čtenář konečně užije i trochu zaslouženého odpočinku, dokonce i neplánovaného. Expedice do časů socialismu startuje během uhelných prázdnin zkraje roku 1979, ale autor se jak ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
498 Kč
418 Kč
+
-
Fashion Marketing

Fashion Marketing

'Clothing that is not purchased or worn is not fashion' (to paraphrase Armani) – – Knowledge of marketing is essential to help ensure success and reduce the risk of failure in fashion. For the designer starting up in business, this ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
908 Kč
899 Kč
+
-
100 otázek a odpovědí Zákoník práce po novele; Reklama a propagace
Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
159 Kč
134 Kč
+
-
Druhá derivace touhy 2: Na prahu digitální teologie

Druhá derivace touhy 2: Na prahu digitální teologie

Autor: Tomáš Sedláček

Druhý díl trilogie úvah ekonoma Tomáše Sedláčka nad tématy a událostmi posledních let. Kniha nadčasově komentuje události, které se během našich životů dotýkaly nás všech. Tomáš Sedláček je však nazírá veskrze jinak, čerstvě: politiku a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
348 Kč
310 Kč
+
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Autor: Pavel Šenkapoun

– – O psaní, reklamě a duši. – Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-11%
sleva
299 Kč
266 Kč
+
-
Hroši žerou trpaslíky!

Hroši žerou trpaslíky!   (e-kniha)

Autor: Alex Boese

– Praktický a zábavný průvodce světem falše.  – Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

199 Kč
+
-
Nástin všesokolského výtvarnictví -- Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Nástin všesokolského výtvarnictví
  Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)

Autor: Tomáš Mazáč

Publikace si klade za úkol zmapovat ústřední oblast sokolského výtvarnictví, tvořenou plakáty a pohlednicemi k všesokolským sletům z let 1901-1948. Ačkoliv se na výtvarné podobě sletové propagace tradičně podíleli přední čeští umělci (mezi ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
198 Kč
166 Kč
+
-
Hroši žerou trpaslíky!

Hroši žerou trpaslíky!

Autor: Alex Boese

– Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. Žijeme ve světě, který je falešný a každým dnem ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
349 Kč
297 Kč
+
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

– Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Mozaiky překladu. Translation Mosaics

Mozaiky překladu. Translation Mosaics   (e-kniha)

Autor: Zuzana Jettmarová

Monografie se zabývá teorií překladu, analýzou témat, která se v translatologii prosazují od konce 20. století. Zkoumá vztahy teorie, metodologie a výzkumu. Uvedené poznání konfrontuje s přínosy díla Jiřího Levého. Publikace byla vydána k ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-4%
sleva
200 Kč
192 Kč
+
-
Reklub 1927-1949: Kapitoly z dějin československé reklamy

Reklub 1927-1949: Kapitoly z dějin československé reklamy

Autor: Dušan Pavlů

Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-11%
sleva
388 Kč
345 Kč
+
-
Regulace médií

Regulace médií

Autor: Vojtěch Šimíček

– Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-12%
sleva
270 Kč
238 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu
  4., aktualizované a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Knížka na pomezí učebnice a příručky přináší jak praktické rady pro úspěšnou reklamu (např. výběr vhodné agentury), tak teoretické informace (např. nástroje měření efektivity nebo nové trendy a média). Připojeny jsou kontakty a popis ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

254 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
| Strana 1. z 4 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.