načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Reklama a propagace

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Reklama a propagace:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young, Miles; Ogilvy, David
4 dny
Naše cena: 594 Kč
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu Retro ČS
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 418 Kč
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená Retro ČS III.
Petrov, Michal
skladem
Naše cena: 299 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
4 dny
Naše cena: 297 Kč
Společenstvo hrdinů Společenstvo hrdinů
Prchal, Vítězslav
4 dny
Naše cena: 391 Kč
Retro ČS 1–3 box Retro ČS 1–3 box
Petrov, Michal
3 dny
Naše cena: 1 129 Kč
Zdenek Rykr a továrna na čokoládu

Zdenek Rykr a továrna na čokoládu

Autor: Vojtěch Lahoda; Zdeněk Rykr

Zdenek Rykr je dnes řazen k nejoriginálnějším umělcům první poloviny 20. století v Čechách. Velká škála Rykrovy kreativity ukazuje na neuvěřitelnou tvůrčí energii umělce, který ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-12%
sleva
hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%
510 Kč
+
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young; David Ogilvy

- David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
594 Kč
+
-
Mozaiky překladu - Translation Mosaics

Mozaiky překladu - Translation Mosaics

Autor: Zuzana Jettmarová

Autorka reaguje na soudobou snahu po metodologické inovaci translatologie jako integrované disciplíny. Analyzuje témata, která se v translatologii prosazují od r. 1990, a konfrontuje teoreticky ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
260 Kč
+
-
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
254 Kč
+
-
Retro ČS III. - (Povolená) dovolená

Retro ČS III. - (Povolená) dovolená

Autor: Michal Petrov

Jak jsme (ne)cestovali za reálného socialismu. Jedinečná obrazová publikace o československém retrosvětě.? V dalším pokračování knihy Retro ČS si čtenář konečně užije i trochu ...

Dostupnost: skladem  i
-40%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
299 Kč
+
-
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
363 Kč
+
-
600 hesel

600 hesel

Autor: Vilém Veselý

Publikace představuje 600 baťovských hesel. Baťovská hesla jsou typickým znakem firmy Baťa do roku 1945 a také projevem filozofie zakladatele firmy Tomáše Bati. Tomáš Baťa měl rád ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
126 Kč
+
-
Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu

Retro ČS - Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu

Autor: Michal Petrov

Co bylo (a nebylo) za reálného socialismu Retro ČS čtenáře vrátí do let socialistického konzumu – k věcem každodenní spotřeby, které provázely (anebo v nedostatkové socialistické ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%hodnoceni - 81.7%
418 Kč
+
-
1001 reklamních tipů

1001 reklamních tipů

Autor: Luc Dupont

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky ...

Dostupnost: skladem  i
-20%
sleva
hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%hodnoceni - 64.4%
224 Kč
+
-
Regulace médií

Regulace médií

Autor: Vojtěch Šimíček

- Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
227 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5 6
<<První <Předchozí | Strana 1. z 6 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist