načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Regulace reklamy – Česko

Další filtry
Řazení
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
390 Kč
363 Kč
+
-
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Autor: Martin Kalista

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
139 Kč
129 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.