načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Regulace reklamy

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
363 Kč
+
-
Mediální právo - komentář

Mediální právo - komentář

Autor: kolektiv autorů

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
1 386 Kč
+
-
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Autor: Martin Kalista

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
129 Kč
+
-
Regulace reklamy. Komentář

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Helena Chaloupková

Předkládaná publikace přináší vybrané komentované právní předpisy (části předpisů), které jsou pro reklamu v ČR zásadní: zákon o regulaci reklamy, nekalou soutěž upravenou v ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
679 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist