načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Regulace reklamy

Další filtry
Řazení
Reklamní právo

Reklamní právo

Autor: Filip; Moravec Ondřej; Ondrejova Dana Rigel

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, ...

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
390 Kč
363 Kč
+
-
Aktualizace II/4 – Zákon o ochraně spotřebitele, Insolvenční zákon

Aktualizace II/4 – Zákon o ochraně spotřebitele, Insolvenční zákon

Autor: kolektiv autorů

Zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru SARS CoV-2 na osoby účastnící se soudního řízení, poškozené, oběti trestných činů a právnické osoby … , Zákon o pravomoci Policie České republiky a obecní policie ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
89 Kč
79 Kč
+
-
Mediální právo. Komentář

Mediální právo. Komentář

Autor: Chaloupková; Holý; Urbánek

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-1%
sleva
1 490 Kč
1 475 Kč
+
-
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Autor: Martin Kalista

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%
139 Kč
129 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.