Tomáš Baťa je chápán jako světový fenomén a příklad podnikatelského úspěchu. Méně se ovšem ví, že pod jeho přímým vlivem se rozvíjelo ve Zlíně i školství, ve kterém byly uplatňovány principy americké pragmatické pedagogiky, a toto odvětví ...
Tento velký sešit postavený na principech Montessori je věnovaný dětem od 5 let. Nabízí mnoho různorodých vzdělávacích aktivit, se kterými děti mohou objevovat vědecké postupy a přírodní zákony. Sešit je rozdělený na část o vesmíru a o ...
Tento velký sešit postavený na principech Montessori je věnovaný dětem ve věku od 3 do 6 let. Nabízí mnoho různorodých vzdělávacích aktivit, se kterými děti mohou objevovat svět, který je obklopuje. S vaším dítětem se v tomto sešitě ...
Pedagogika Márie Montessoriovej z pohľadu teórie a praxe prináša teoreticko-praktický pohľad na spôsob rozvíjania detskej osobnosti, možnosti aplikovania montessori pedagogiky v škole aj doma. Publikácia systematicky orientuje odborníka aj ...
Londýnské přednášky přednesla Maria Montessori v roce 1946 na výcvikovém kurzu pro učitele. V každé z nich čtenář cítí, že Maria Montessori procestovala svět a měla dostatek příležitostí pozorovat děti a jejich vývoj. Přednášky jsou ...
František Tichý je výjimečný český pedagog. Gymnázium Přírodní škola, které založil po listopadu 1989 (ale na jehož konceptu pracoval od svých studií), se stalo na několik desítek let nejen pedagogickým domovem již několika generací ...
– Maria Montessori začala svou pedagogickou dráhu prací s dětmi, které trpěly mentálním postižením. Docílila toho, že tyto děti složily zkoušku ze čtení a psaní určenou pro děti bez postižení. To ji podnítilo k tomu, aby svou metodu ...
Venku je ošklivo, děti jsou nemocné nebo se jen nudí a vy už nevíte, jak je zabavit? Tato knížka s více než 150 aktivitami vás bude inspirovat každý týden po celý rok. Činnosti a hry vycházejí z různých pedagogických směrů, např. Montessori ...
Výběr ze spisů A. S. Neilla, zakladatele školy Summerhill (1921), jejímž cílem bylo využívat dětství a období adolescence pro vytvoření emocionálního zdraví a osobní síly. ...
Publikace se zaměřuje na období od 17. století do 1. poloviny 20. století. Velké osobnosti pedagogiky a vědy a jejich myšlenkový odkaz (Jan Amos Komenský, John Locke, Jean Jacques Rousseau). Osvícenské reformy v oblasti školství. Rozvoj ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Autorka s nevšedním zájmem sleduje psychiku dítěte zejména v raném dětství a upozorňuje na zvláštnosti vývoje dětského vnímání okolního světa. Pozoruhodná kniha italské lékařky (1870-1952), která se celý život zabývala problémy výchovy a ...
Autorka, německá pedagožka, aplikuje pedagogiku podle Montessori a Pestalozziho, tedy alternativní pedagogické směry. V textu vychází z myšlenky, že při výchově není žádoucí vštěpovat dětem představy, životní rytmus nebo vzdělávací ideály ...
Jedním ze základních principů montessoriovské pedagogiky je zásada tzv. celostního učení: vzájemné působení tělesné a duševní aktivity dítěte se musí promítat i do procesu učení, přičemž učení probíhá v souvislostech. Autorka se v úvodu ...
Publikace se zaměřuje na období od 17. století do 1. poloviny 20. století. Velké osobnosti pedagogiky a vědy a jejich myšlenkový odkaz (Jan Amos Komenský, John Locke, Jean Jacques Rousseau). Osvícenské reformy v oblasti školství. Rozvoj ...
Dostupnost:
4 pracovní dnyi
-15% sleva
299 Kč
254 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.