načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Public relations

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Public relations:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
4 dny
Naše cena: 212 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
4 dny
Naše cena: 297 Kč
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 271 Kč
Public relations -- Dějiny – teorie – praxe Public relations
Kopecký, Ladislav
4 dny
Naše cena: 322 Kč
 (e-book)
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
skladem
Naše cena: 297 Kč
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
297 Kč
+
-
Jak na média

Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-13%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
191 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
69 Kč
+
-
Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Autor: Petr Vrzáček

Řízení neziskovky je zcela specifickým druhem svobodného umění – jedná se o manažerský desetiboj, kterému se řídící pracovník musí věnovat prakticky denně. Počet neziskovek v ČR ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
235 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války   (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
253 Kč
+
-
Public relations

Public relations   (e-kniha)

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%
297 Kč
+
-
Marketingová komunikace a public relation

Marketingová komunikace a public relation

Autor: Jan Halada

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-7%
sleva
hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%
149 Kč
+
-
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem   (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
271 Kč
+
-
Krizová komunikace s médii

Krizová komunikace s médii   (e-kniha)

Autor: Vojtěch Bednář

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
149 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5
<<První <Předchozí | Strana 1. z 5 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist