načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Public relations

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Public relations:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 211 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
3 dny
Naše cena: 296 Kč
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 212 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 271 Kč
Public relations -- Dějiny – teorie – praxe Public relations
Kopecký, Ladislav
3 dny
Naše cena: 322 Kč
 (e-book)
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
skladem
Naše cena: 297 Kč
Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace

Autor: Dita Stejskalová; Iveta Horáková; Hana Škapová

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
377 Kč
+
-
Public relations -- Dějiny – teorie – praxe

Public relations -- Dějiny – teorie – praxe

Autor: Ladislav Kopecký

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%hodnoceni - 79%
322 Kč
+
-
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
296 Kč
+
-
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Autor: Jozef Ftorek

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
253 Kč
+
-
Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Autor: Petr Vrzáček

Řízení neziskovky je zcela specifickým druhem svobodného umění – jedná se o manažerský desetiboj, kterému se řídící pracovník musí věnovat prakticky denně. Počet neziskovek v ČR ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
235 Kč
+
-
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Marek Šedivý; Olga Medlíková

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%
211 Kč
+
-
Efektívna komunikácia samosprávy

Efektívna komunikácia samosprávy

Autor: Peter Kubica

Kniha hovorcu Žilinského samosprávneho kraja, podáva čitateľom ucelený obraz práce tlačových odborov, spolupráce s printovými a elektronickými médiami, obsahuje kapitoly o protokole, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
94 Kč
+
-
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty   (e-kniha)

Autor: Radek Chalupa

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
220 Kč
+
-
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Autor: Radek Chalupa

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
220 Kč
+
-
Jak na média

Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
187 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4 5
<<První <Předchozí | Strana 1. z 5 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist