načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Public relations

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Public relations:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 211 Kč
Public relations Public relations
Hejlová, Denisa
4 dny
Naše cena: 296 Kč
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Šedivý, Marek; Medlíková, Olga
skladem
Naše cena: 199 Kč
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 254 Kč
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
4 dny
Naše cena: 271 Kč
Public relations -- Dějiny – teorie – praxe Public relations
Kopecký, Ladislav
4 dny
Naše cena: 322 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Public relations

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%
296 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-7%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
64 Kč
+
-
Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Autor: Jozef Ftorek

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%
253 Kč
+
-
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války   (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
237 Kč
+
-
Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Krabička poslední záchrany pro neziskové organizace

Autor: Petr Vrzáček

Řízení neziskovky je zcela specifickým druhem svobodného umění – jedná se o manažerský desetiboj, kterému se řídící pracovník musí věnovat prakticky denně. Počet neziskovek v ČR ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
235 Kč
+
-
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Marek Šedivý; Olga Medlíková

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%hodnoceni - 81.8%
211 Kč
+
-
Efektívna komunikácia samosprávy

Efektívna komunikácia samosprávy

Autor: Peter Kubica

Kniha hovorcu Žilinského samosprávneho kraja, podáva čitateľom ucelený obraz práce tlačových odborov, spolupráce s printovými a elektronickými médiami, obsahuje kapitoly o protokole, ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-14%
sleva
94 Kč
+
-
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty   (e-kniha)

Autor: Radek Chalupa

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
206 Kč
+
-
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty

Autor: Radek Chalupa

Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
220 Kč
+
-
Jak na média

Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%
187 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.