Autor: Denisa Hejlová
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Radim Bačuvčík
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Jozef Ftorek
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Jozef Ftorek
Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Petr Vrzáček
Řízení neziskovky je zcela specifickým druhem svobodného umění – jedná se o manažerský desetiboj, kterému se řídící pracovník musí věnovat prakticky denně. Počet neziskovek v ČR ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Marek Šedivý; Olga Medlíková
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Peter Kubica
Kniha hovorcu Žilinského samosprávneho kraja, podáva čitateľom ucelený obraz práce tlačových odborov, spolupráce s printovými a elektronickými médiami, obsahuje kapitoly o protokole, ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Autor: Radek Chalupa
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.
Dostupnost:
skladem
i
Autor: Radek Chalupa
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak ...
Druh produktu: Kniha.
Dostupnost:
4 pracovní dny
i