načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Psychologie reklamy

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Psychologie reklamy:
Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing Mohou neurovědci číst naše myšlenky?
Sahakian, Barbara J.; Gottwald, Julia
2 dny
Naše cena: 225 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 421 Kč
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
3 dny
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%
421 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
421 Kč
+
-
Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing

Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing

Autor: Barbara J. Sahakian; Julia Gottwald

Kniha přináší srozumitelně tlumočený souhrn aktuálních poznatků v řadě oblastí, které z oblasti neurovědeckého výzkumu pronikly do společenské diskuse. To, že se indický soud ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
225 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%
390 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
390 Kč
+
-
Vyluxusované mozky

Vyluxusované mozky

Autor: Martin Lindstrom

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
84 Kč
+
-
Jak zákazník vnímá reklamu

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik du Plessis

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-14%
sleva
333 Kč
Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku

Autor: Erik du Plessis

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-13%
sleva
347 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist