načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Psychologie reklamy

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Psychologie reklamy:
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 420 Kč
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
4 dny
Naše cena: 390 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  459 Kč
naše cena s DPH:  390 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
15%
naše sleva
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka
doporučená cena:  495 Kč
naše cena s DPH:  420 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Hodnocení titulu: hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
15%
naše sleva
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka
doporučená cena:  421 Kč
naše cena s DPH:  357 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka   (e-kniha)

Autor: Vysekalová kolektiv a Jitka


Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu ...
15%
naše sleva
Jak zákazník vnímá reklamu
doporučená cena:  387 Kč
naše cena s DPH:  328 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik du Plessis

Nakladatelství: BIZBOOKS

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. ...
15%
naše sleva
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání
doporučená cena:  390 Kč
naše cena s DPH:  331 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání   (e-kniha)

Autor: Vysekalová kolektiv a Jitka


Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, ...
15%
naše sleva
Vyluxusované mozky
doporučená cena:  99 Kč
naše cena s DPH:  84 Kč
doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Vyluxusované mozky

Autor: Martin Lindstrom

Nakladatelství: Management Press

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované ...

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.