načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Psychologie reklamy

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Psychologie reklamy:
Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing Mohou neurovědci číst naše myšlenky?
Sahakian, Barbara J.; Gottwald, Julia
3 dny
Naše cena: 225 Kč
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 421 Kč
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 421 Kč
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
5 dní
Naše cena: 390 Kč
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka; kolektiv
skladem
Naše cena: 390 Kč
Mohou neurovědci číst naše myšlenky? -- Od detektoru lži po neuromarketing

Mohou neurovědci číst naše myšlenky?
  Od detektoru lži po neuromarketing

Autor: Barbara J. Sahakian; Julia Gottwald

– Kniha přináší srozumitelně tlumočený souhrn aktuálních poznatků v řadě oblastí, které z oblasti neurovědeckého výzkumu pronikly do společenské diskuse. – To, že se indický soud zabýval posuzováním důkazu založeného na neurologické metodě ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
265 Kč
225 Kč
+
-
POP - In-store komunikace v praxi -- Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

POP - In-store komunikace v praxi
  Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
  (e-kniha)

Autor: Martin Boček; Daniel Jesenský; Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům ...

Dostupnost: skladem  i

253 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy
  4., rozšířené a aktualizované vydání
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%

390 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka
  (e-kniha)

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%

421 Kč
+
-
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce v marketingu
  Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%hodnoceni - 75%
495 Kč
421 Kč
+
-
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání

Psychologie reklamy
  4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-15%
sleva
hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%hodnoceni - 73.2%
459 Kč
390 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.