načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Průmyslový marketing

Další filtry
Řazení
Průmyslový marketing

Průmyslový marketing

Autor: Vladimír Žáček

Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-7%
sleva
330 Kč
307 Kč
+
-
Nákup a predaj -- Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Nákup a predaj
  Obchodné funkcie priemyselných podnikov

Autor: Jaroslav Kita

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
412 Kč
367 Kč
+
-
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor: Milan Oreský

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-11%
sleva
298 Kč
265 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.