načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing - Česko

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Autor: Marcela Králiková

Přehled hlavních nástrojů politického marketingu a rozbor volebních kampaní devíti českých politických stran pro parlamentní volby roku 2013. ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
281 Kč
+
-
Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Monografie zkoumá politická témata, která se stala součástí veřejné rozpravy před volbami do Poslanecké sněmovny roku 2006. Práce zároveň mapuje český politický prostor. ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň
  Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

Kapitoly rozebírají systém i podoby politické komunikace v České republice. Důležitá pozornost je věnována problematice negativní reklamy ve volebních kampaních. ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
272 Kč
+
-
Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006

Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006

Autor: Anna Matušková

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-14%
sleva
237 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist