načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing - Česko

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Text čtenáře seznámí s dimenzemi, které představovaly hlavní politický konflikt v České republice v letech 2006 až 2008, a postoji, které v takto vymezeném prostoru zaujímali aktéři ...

Dostupnost: skladem  i
-16%
sleva
209 Kč
+
-
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více ...

Dostupnost: skladem  i
-14%
sleva
275 Kč
+
-
Politický marketing a české politické strany

Politický marketing a české politické strany

Autor: Anna Matušková

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
231 Kč
+
-
Volební kampaně

Volební kampaně

Autor: Marcela Králiková; Marcel Šíma

Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě neviděli. Publikace Volební kampaně je první českou knihou, která nahlíží a ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
250 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist