načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Politický marketing – Česko

Další filtry
Řazení
Voliči, strany a negativní kampaň -- Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň
  Politická komunikace v České republice

Autor: Eva Lebedová

Kapitoly rozebírají systém i podoby politické komunikace v České republice. Důležitá pozornost je věnována problematice negativní reklamy ve volebních kampaních. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
320 Kč
269 Kč
+
-
Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Autor: Marcela Králiková

Přehled hlavních nástrojů politického marketingu a rozbor volebních kampaní devíti českých politických stran pro parlamentní volby roku 2013. ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
299 Kč
296 Kč
+
-
Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Politický prostor a témata v České republice v letech 2006-2008

Autor: Otto Eibl

Monografie zkoumá politická témata, která se stala součástí veřejné rozpravy před volbami do Poslanecké sněmovny roku 2006. Práce zároveň mapuje český politický prostor. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
249 Kč
209 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.